Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Vand gama completa de filtre auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vand gama completa de filtre auto

    Vand toata gama de filtre auto si nu numai, la cele mai rezonabile preturi !!

    Filtrele sunt produse de ALCO FILTERS Gmbh Germany.

    Detalii despre produse aici pe forum sau direct pe e-mail.

    Expediez colete oriunde in tara cu Posta Romana sau prin Curierat Rapid.

    Nu uitati.... Cele mai rezonabile preturi, cel mai bun raport calitate/pret !!
    Last edited by Cristi_Xp; 11 July 2008, 03:00.
    autofiltre

  • #2
    up...................
    autofiltre

    Comment


    • #3
      Procedura corecta pentru obtinerea unei reduceri a taxei auto
      Autor: Robert Stan
      Publicat: 21 Iulie 2008
      Revista "Capital"

      Registrul Auto Român tinde sa devina o adevarata Mecca pentru posesorii de masini care vor sa dea cât mai putini bani statului. Actuala aglomeratie de la reprezentantele RAR este cauzata si de lipsa informarii.

      Normele metodologice de aplicare a OUG nr. 50/2008 privind instituirea taxei de poluare pentru autovehicule au pus mintea si rabdarea românilor la grea încercare. Daca în privinta sistemului de calcul al noii taxe situatia este simplificata de existenta unui soft pe site-ul Ministerului Finantelor, când vine vorba despre procedurile necesare pentru obtinerea unei ajustari a sumei datorate statului, cauzata de o uzura a vehiculului mai mare decât cea estimata de autoritati, nebunia devine totala. Întârzierea cu care Guvernul a publicat normele, lasând autoritatii desemnate sa stabileasca indicii de depreciere, Registrul Auto Român (RAR), numai o zi pentru a îsi pune la punct procedurile, a dus la o situatie greu de prevazut. „În primele zile, noi ne asteptam la 150 de cereri zilnic la fiecare reprezentanta RAR din tara si la circa 200 la sediul din Voluntari. Spre surpriza noastra am înregistrat chiar si 250 de cereri la reprezentante si aproximativ 500-600 la Voluntari. Asta a dus la întârzieri care acum se rostogolesc“, a declarat pentru Capital Flavius Câmpeanu, directorul tehnic al RAR, mentionând si ca, acum, au fost luate toate masurile, inclusiv prelungirea programului, pentru ca întârzierile sa fie recuperate rapid.

      Din nefericire, multi dintre cei care se prezinta la birourile Registrului nu au niciun motiv de a ajunge acolo. „Culmea este ca, desi nu au ce recupera, unii dintre cei cu masini noi vin la RAR pentru recalculare. Avem cazuri, în special de pensionari, care nu au înteles care este noua procedura. Ei cer aplicarea valorii de CO2 în cartea masinii ca sa îsi poata lua banii înapoi fara sa înteleaga ca, de fapt, calculul pe baza emisiilor de dioxid mareste taxa la masinile noi. Sunt si persoane care au înteles gresit ca, daca nu depun în 30 de zile de la 1 iulie actele pentru restituirea taxei, documentele nu se mai iau în considerare. Acesti doi factori, alaturi de altii mai putin importanti, au cauzat un adevarat tsunami la birourile RAR din tara. Mai sunt si cei care cred eronat ca emisiile de CO2 pot fi trecute si pentru masini peste 3,5 tone. Numai posesorii de autoturisme pot solicita, conform Ordonantei, înregistrarea emisiilor“, spune oficialul RAR.

      O loterie la care poti sa si pierzi

      Conform normelor de aplicare ale Ordonantei, la stabilirea taxei sunt luate în calcul valori prestabilite, gen rulaj mediu anual de 15.000 km, prezenta sistemului ABS, a airbagului sau a aerului conditionat. Persoanele care considera ca pot plati o taxa mai mica pentru ca masina nu include unul dintre sistemele mentionate, are un rulaj mai mare sau este mai uzata pot solicita calculul deprecierii la o unitate RAR, dar numai dupa ce taxa a fost stabilita de angajatii Ministerului Finantelor. „Verificarea actuala este oarecum simpla. Avem doua mari directii în care actionam în legatura cu noua taxa. Prima este legata de nivelul emisiilor de CO2 si de filtrul de particule, iar cealalta priveste coeficientul de depreciere“, considera Flavius Câmpeanu. În privinta emisiilor de CO2, acestea pot fi trecute în cartea masinii numai pentru EURO 3 si peste. Pentru celelalte e necesara, dar nu obligatorie, o testare care costa 2.400 de lei. La acest pas se ajunge numai în urma unei contestatii a valorii taxei stabilite în prealabil de cei de la Finante. „În acest moment, nu cred ca merita sa platesti un astfel de test, având în vedere ca pretul verificarii nu se ridica de fiecare data la nivelul taxei calculate fara emisiile de CO2“, mentioneaza directorul RAR.

      Coeficientul de depreciere este stabilit destul de clar în Ordonanta. Este vorba despre deprecierea în functie de vechime, de starea generala si de dotari. Pentru fiecare dintre acestea se aplica un coeficient de reducere a taxei. La vechime se iau în calcul datele primei înmatriculari, în orice tara a fost ea facuta. La starea generala, care vizeaza aspectul exterior si interior, se face o analiza vizuala si se acorda ori coeficientul minim (1), ori cel maxim (1,1). Nu exista cale de mijloc sau alte valori. Nu se pot lua în considerare toate zgârieturile, punctele de rugina si nimeni nu poate calcula cât înseamna asta în valoarea masinii. La dotari, se ia în calcul numai prezenta airbagurilor, a aerului conditionat si a ABS-ului. Conteaza doar prezenta pe masina a sistemelor, nu si functionarea lor. „Cei care vin sa prezinte masini cu astfel de sisteme defecte nu câstiga altceva decât un drum la o statie pentru ITP, din cauza ca masina nu mai corespunde din punct de vedere tehnic“, declara Flavius Câmpeanu.

      Desi par destul de complicate, procedurile necesare obtinerii unei reduceri a taxei de poluare pot fi destul de profitabile, mai ales în cazul posesorilor de masini vechi si cu motoare mari. Celor care achizitioneaza masini noi statul nu le face „cadou“, în aceasta vara, decât o taxa majorata.

      «E o gheata foarte subtire aici. Cei care vin cu prea multe daune sau deteriorari pentru a beneficia de o taxa mai redusa se pot trezi cu o respingere la ITP si, în loc sa ia bani, sa fie nevoiti sa îi dea pentru a repara masina.»
      Flavius Câmpeanu, director tehnic, RAR

      2.400 de lei este suma pe care trebuie sa o achite un posesor de masina neomologata în UE, care doreste trecerea emisiilor de CO2 în cartea de identitate a vehiculului. Din februarie 2009, toate vehiculele venite din afara UE care nu au declarate emisiile vor trebui sa faca acest test

      Procedura corecta

      Pentru posesorii de masini noi, primul pas este verificarea prezentei emisiilor de CO2 în cartea de identitate a vehiculului. Daca acestea exista, taxa se calculeaza dupa algoritmul Ministerului Finantelor; daca nu, este necesara o vizita la RAR, pentru ca emisiile sa fie trecute în carte. Acest demers dureaza doar câteva minute în cazul masinilor produse pentru Uniunea Europeana. Aici nu poate fi vorba despre un calcul al deprecierii, asa ca taxa se poate calcula rapid la Trezorerie.

      În cazul masinilor de ocazie, este necesara, în primul rând, prezentarea la RAR cu actul de vânzare-cumparare si cu documentul de înmatriculare din tara de unde achizitioneaza masina pentru a face omologarea si Inspectia Tehnica Periodica (ITP). Valorile de CO2 se trec automat daca sunt disponibile la producator sau exista documente doveditoare în acest sens. Urmatoarea etapa este calcularea taxei conform algoritmului din Ordonanta. Daca exista nemultumiri justificate legate de valoarea taxei, se poate face o contestatie la Trezorerie si se revine la RAR pentru a se calcula indicele de depreciere al autoturismului. Cu documentul eliberat de Registru, se merge înapoi la Trezorerie si se recalculeaza taxa, incluzându-se si indicele de depreciere. Constatarea deprecierii nu este un pas simultan cu calcularea initiala a taxei, ci intervine ulterior.

      Sursa :
      Revista "Capital"
      Autor: Robert Stan
      Publicat: 21 Iulie 2008
      autofiltre

      Comment


      • #4
        O informatie utila tuturor membrilor si nu numai.....
        Tot ce inseamna EURO 3 d.p.d.v. R.A.R.

        autofiltre

        Comment


        • #5
          up................
          autofiltre

          Comment


          • #6
            pune si preturi la ce vinzi...

            Comment


            • #7
              As pune cu placere dar sunt cateva mii de repere.
              E mai usor sa ceara, cei care doresc, exact ceea ce au nevoie.

              O seara placuta.
              autofiltre

              Comment


              • #8
                up.................
                autofiltre

                Comment


                • #9
                  up........................
                  autofiltre

                  Comment


                  • #10
                    up...............
                    autofiltre

                    Comment


                    • #11
                      up......................
                      autofiltre

                      Comment


                      • #12
                        up.............
                        autofiltre

                        Comment


                        • #13
                          up....................
                          autofiltre

                          Comment


                          • #14
                            Stimati parteneri,
                            incepand cu 01.12.2008 va oferim gama completa de placute si saboti de frana. Produsele sunt, ca si filtrele, import Germania.

                            O zi buna tuturor.
                            autofiltre

                            Comment


                            • #15
                              up.......................
                              autofiltre

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google