Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero vs Suzuki SX4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sandero vs Suzuki SX4

    la dimensiuni sunt cam la fel, la aspect cam la fel (mie imi place sandero mai mult ). La motorizare insa, Suzuki este net superior dar are si un pret mai mare (incepe de la 13.000 cu rabla). Ce parere aveti?

  • #2
    la dotari si finisari, din nou suzuki in fata. daca vrei si 4x4, sandero/stepway iese clar din discutie. atunci stii pt ce dai banii aia in plus. ma gandesc ca si ca tinuta de drum, suzuki e peste dacia. in rest, stirct ca masina cat mai ieftina cu care sa-ti faci treaba fara sa ai pretentii de masinuta smechera in cartier, sandero.
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #3
      sau mai bine zis Sandero vs Fiat 16(sedici) si atunci se schimba un pic situatia . din punctul meu de vedere ajungem in si mai mare dezavantaj .

      Comment


      • #4
        Pai la 13000 cum spune tanghel cumperi doua sandero sau un renault megane 3

        Comment


        • #5
          caz in care, megane3 rulez ca masina de strada. doar daca vrei un 4x4 ieftin iei sx4/sedici. si atunci la ceva mai multi bani cred ca merge kangoo 4x4.
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #6
            Si sandero este tot o masina de strada de aceea nu se pot face comparatii intre cele doua, este diferenta de pret si de utilitate.
            Specificatii Tehnice Suzuki SX4
            1.6 4WD GS - Pret fara tva : 14,850 €
            Dotari motor
            Capacitate cilidrica 1.586 cmc
            Putere Maxima 120 CP/6000 rpm
            Viteza maxima 170 km/h
            Consum carburant 8,2 l/100km | 5,5 l/100km | 6,5 l/100km | (urban | extra urban | combinat)
            Emisii CO2 164 g/km
            Caracteristici generale
            Nr. Usi 5
            Nr. locuri 5
            Carburant BENZINA
            Transmisie MANUALA (MECANICA)
            Tractiune 4x4

            Comment


            • #7
              @tanghel nu compara mere cu pere
              sandero e construita pentru sosea iar SX4 este crosover. preturile sunt mai mari la Suzuki decat la Dacia si ar trebuii si calitatea sa fie superioara.
              poti sa compari Stepway 1.6 90 CP cu SX4 (motor 1,5 si 99 CP) teoretic Suzuki este mai performanta, dar cu costuri de achizitie si intretinere mai mari. Restul depinde de gusturile fiecaruia

              Comment


              • #8
                treaba vine asa...Dacia m-a anuntat ca nu imi mai poate da nici o masina, ca nu mai are momentan. Intamplarea face ca locuiesc langa un dealer Suzuki, iar agentul mi-a spus ca are masini suficiente inca disponibile prin Remat. La 10.050 euro plus trei tichete imi comand maine dimineata 1.5GLX 2WD. Are 112 cai, euro5. Pe langa ce ar fi avut Sandita mea draga pe care mi-au refuzat-o astia, SX4 asta are sistem audio cu mp3 8 boxe, computer bord, comenzi audio pe volan, avertizari luminoase si sonore pt diverse treburi, nu le enumar, suporturi si compartimente pe care nu le mai detaliez ca-s obosit, portbagaj cu protectie suplimentara rigida, imobilizator motor, blocare usi spate, blocare pedalier la impact, filtru polen. La partea mecanica nu mai intru acum.
                Deci, din pdv al tractiunii se compara cu Sandero, caroseria la fel, diferenta o fac dotarile astea, unele treburi ce tin de performanta si consum, si pretul ceva mai mare, dar insesizabil cand mi-au dat varianta de finantare. Nu laud, nu critic. Doar supun atentiei. Eu am vrut Sandero. Mai intai nu s-a putut diesel 85 cai, dupa aia nu s-a putut Laureate 1.6, dupa care nici stepway. De aia am ajuns la Suzuki. Daca imi iese treaba si il pot lua, o sa mai scriu sa puteti face comparatii.

                PS daca nu am putut cumpara Sandero pot ramane totusi pe forum?
                Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                Comment


                • #9
                  Gogu, da-le dreaq de 8 boxe si tampenii...important e ca in banii aia sa ai alea 6 airbag-uri si centuri pretensionate si cu limitator de efort. Adica tu uita-te la siguranta nu la vopsea si actibilduri care stralucesc.
                  ps. daca as avea banii aia, nici nu as mai face comparatie intre Sandero si Suzuki...as lua pe loc mignona japoneza fabricata la vecinii unguri.
                  ps. da poate arunci si un ochi in curtea Mazda...sa vezi ce frumusete e Mazda 2

                  Comment


                  • #10
                    Centurile sunt exact cum le-ai descris, buni. Dar airbaguri sunt doar frontale. Asta e configuratia standard la acest nivel de motorizare/echipare. Celelalte versiuni pornesc de la 14.000 in sus. Eu descriam doar diferentele, dupa cum am zis. Dealer Mazda am cautat in Suceava dar ori nu am cautat destul, ori nu este. Iar daca nu e dealer si service, nu ma bag.
                    Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                    Comment


                    • #11
                      Dealeri Mazda: http://www.mazda.ro/BuyingAMazda/Dealers/

                      ps. eu nu mi-as lua masina cu doar 2 airbag-uri...poate ea sa fie si Mercedes

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pentru link. Dupa cum se vede de acolo, e o reprezentanta in Iasi, dar e la stadiul ”in curand”. Pe langa asta, Mazdele sunt frumoase, dotate si performante, dar scumpe. Momentan, imi trebuie o masina pe care sa o iau la banii pe care ii am, fara sa ma impovarez prea tare pentru viitor. Acest SX4 va fi prima mea masina personala, pana acum avand doar masini de serviciu. E un inceput bun, cred. Dealerul imi ofera peste un an posibilitatea sa o dau inapoi si sa modific leasingul pentru o versiune superioara, iar acolo vorbim intr-adevar de la 6 airbaguri in sus, plus ESP. In acest moment nu imi pot permite avansul pentru acea varianta, intrucat am convenit cu sotia sa facem un fond de rezerva pentru momentul in care ni se va naste fiul.
                        Si daca tot suntem la capitolul comparatii Sandero vs SX4, o treaba care mi se pare interesanta: desi Suzuki SX4 varianta asta a mea e cu 2 cm mai cocotat decat Sandero, am simtit-o foarte stabila in viraje si bine asezata pe roti. Pentru mine asta inseamna tot siguranta.
                        Pentru Sandero un avantaj major in ce ma priveste ar fi aspectul exterior, in special la Stepway. Am vazut ca si la varianta Orange au bagat farurile pe fond negru, care arata bestial. Un alt plus major pentru Sandi e spatiul din portbagaj, cu exact 50 de litri mai mare. Daca vizualizezi asta ca fiind 10 bidoane de 5 litri pline cu vin, e impresionant
                        Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                        Comment


                        • #13
                          daca esti amabil de ceva detalii la Suzuki SX4
                          - cum e pozitionata pedala de ambreaj
                          - cum e pedala de ambreaj la apasate ( tare, moale etc)
                          - cum se schimba viteze ( cutie de viteze schjimbator, apasarea pedalei de ambreaj)
                          - cum ti s-a parut pedala de acceleratie ( tare, moale, joasa, inalta, comoda, incomoda)
                          - cum e demarajul ( e lenesa, e rapida etc)
                          bafta

                          Comment


                          • #14
                            George, iti voi da cateva raspunsuri care au la baza test-driveul facut de mine pe un traseu relativ variat, peste borduri inalte si gropi, dar si pe cativa km de drum intins, cu vreo 3 parcari pentru testarea manevrabilitatii si vizibilitatii. Pedala de ambreiaj am sitmtit-o reglata relativ sportiv, prinde destul de bine sub jumatatea cursei. Ca rezistenta la apasare, ce pot sa spun..e exact cat sa o poti controla usor, indiferent ca esti mai finut sau mai brutal. A fost placut sa ma joc cu vitezele, am vrut sa vad cum reactioneaza in diverse trepte la turatii diferite. Demarajul nu este o problema, motorul fiind VVT e programat sa configureze singur deschiderea valvelor in functie de turatie. Cuplul e de 145, deci poti pleca incantator de sportiv, daca vrei. La asta se adauga si o cursa mult mai scurta a schimbatorului, fata de celelalte masini conduse de mine.

                            Daca partea de birocratie merge bine si o primesc, iti voi putea raspunde mai clar si la mai multe intrebari.
                            Suzuki SX4 1.5 VVT 112HP

                            Comment


                            • #15
                              Eu am condus Sandero "asa de proba" si m-am lovit de problema ambreajului, adica cupla sus de tot. in plus pedala de ambreaj era din constructie asezata inalta. cand schimbam vitezele parca eram o barza intr-un picior. lucru care m-a dezamagit si am scos Sandero de pe lista de preferinte.
                              imi place Stepway dar n-am facut drive test cu ea. daca si acolo ambreajul e "cocotat" ma indrept spre alta marca, SX4 era o varianta.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google