Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Săndica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Săndica

    Se împlinește 1 săptămână de când, după 2 luni și 1 săptămână de așteptare, Săndica și-a făcut apariția în micul regat Bobsesland. Săndica, sau Dacia Sandero Stepway Prestige, este noul mijloc de transport oficial al regatului sus-menționat. Timp de 7 săptămâni, după eutanasierea vechiului și bătrânului Matiz, locuitorii din Bobsesland s-au deplasat cum au putut: taxi, tramvai, autobuz, pe jos...

    Nu știu de ce colegii de pe clubsandero.ro numesc acest model de mașină Săndel - dacă tot e să folosim personificarea, eu o văd mai degrabă de genul feminin, minionă, delicată și robustă în același timp, cu forme destul de voluptuoase. De aceea, pentru mine va fi Săndica. 🙂

    Easy-R

    Săndica mea are cutie de viteze robotizată Easy-R - da, știu că nu e cutie automată clasică, ci o manuală un pic mai altfel (cu un chinez mic-micuț ascuns undeva sub bord, care manevrează ambreiajul și schimbă vitezele la apăsarea accelerației), dar din punctul de vedere al șoferului, care folosește doar 2 pedale (accelerația și frâna), piciorul stâng nefiindu-i util în manevrarea vehiculului, cred că putem spune, fără să greșim prea mult, că e o Dacie cu cutie automată. Se simte un pic de întârziere la plecarea de pe loc (uneori și la schimbarea vitezelor, mai ales din viteza a 2-a într-a treia), dar nefiind o mașină de curse, cred că putem trece cu vederea acest mic lag. Pot spune, cu mâna pe inimă, că este o adevărată încântare să conduci această mașină cu pilotata Easy-R! Dacia Sandero Stepway Prestige cu Easy-R este destinată șoferilor care conduc prudent și relaxat.

    Cei care vor să elimine aceste mici întârzieri de care am vorbit în paragraful anterior, pot trece pe modul Manual - viteza se schimbă prin impulsuri, + și -. Dar va lipsi experiența trăită pe modul Drive...

    Dacă în primele 2-3 zile o mai bruscam, neputând anticipa exact când să apăs accelerația pentru o schimbare optimă a vitezelor, acum cred că pot spune că Săndica mea rulează lin, înfingându-se în trafic exact cât trebuie și când trebuie.

    Infotainment

    MediaNav-ul are un meniu foarte intuitiv. Din păcate, cei de la Dacia nu s-au obosit că facă upgrade la ceea ce aveau ei: hărțile de pe mașină sunt Here Q2.2016, deși a apărut, între timp, și setul de hărți Q1.2018. Mă rog, timp de 90 de zile după achiziția mașinii se poate face actualizare gratuită, prin intermediul unui simplu stick USB - văd că pe site-ul lor, MediaNav oferă actualizare la 2017.Q4. Mai aștept un pic, poate vor veni și cu 2018.Q1. Partea proastă e că, dacă nu folosesc sistemul lor pentru actualizare, se pierde garanția.

    La sistem se pot conecta maxim 5 telefoane prin bluetooth; folosind ecranul tactil, se poate răspunde la apeluri, dar se poate și apela orice contact aflat în memoria telefonului. Folosind aceste funcții, nu mai este nevoie de un sistem adițional pentru hands free.

    Merită să menționez că toate aceste funcții multimedia au și comenzi integrate imediat sub volan, despre a căror utilitate nu mai vorbesc, căci este de la sine înțeleasă.

    Ah, mă enervează faptul că sistemul nu citește decât mp3 și wma, așa că flac-urile trebuie să le convertesc în mp3 înainte de a le copia pe memoria USB (maxim 32 GB).

    Pro și Contra

    Înțeleg că sistemul Start&Stop este un must have pe majoritatea mașinilor moderne, dar am început să-l detest: la fiecare oprire la semafor (și e plin Iașul de semafoare mai mult sau mai puțin sincronizate) sau când se merge în coloană, motorul se oprește. Așa că mi-am făcut un automatism: înainte de plecare, după slăbirea frânei de mână, dezactivez și sistemul Start&Stop (butonul se află chiar sub frâna de mână).

    Aș critica zdravăn și cotiera: este îngustă, nu are loc să-și pună cotul și pasagerul din dreapta, iar cotul șoferului tot are tendința de a aluneca și a ieși de pe suprafața cotierei. Nu seamănă absolut deloc cu cea din configuratorul de pe siteul Dacia. Nu cred că i-ar fi costat prea mult o cotieră mai de calitate...

    Modul de ajustare a spătarelor scaunelor mi se pare cam primitiv (o rozetă obișnuită...), dar trecem peste, căci își face treaba.

    Oglinzile retrovizoare exterioare se reglează electric și sunt și degivrante. Din păcate, probabil pentru a limita costurile, plierea lor nu se face electric, ci manual: după ce ai coborât din mașină și dacă ești pe o stradă sau într-o parcare îngustă, este recomandat să pliezi oglinzile, să nu le ia înainte vreun bizon.

    Altele

    Impresia generală asupra acestui model este mai mult decât favorabilă: are prestanță pe șosea (de la distanță pare un Duster, dar când se apropie vezi că e doar un pui de Duster, fiind cu 26,1 cm mai scurtă), iar opționalele cu care a venit sunt satisfăcătoare și ar trebui să mulțumească orice șofer fără pretenții exagerate. Menționez senzorii de parcare spate care, împreună cu camera video la mers înapoi, ar trebui să nu facă probleme nimănui - ar fi fost mai bine dacă ar fi fost vizibilă și traiectoria.

    Garda la sol este mare, iar cauciucurile 205/55/R16 fac din Dacia Sandero Stepway o mașină stabilă, care trece fără probleme peste obstacolele obișnuite, putând fi urcată lejer peste bordurile din Iași (probabil și peste bordurile din majoritatea orașelor țării, căci primarii se pare că s-au înfrățit și au achiziționat bordurile de la același fabricant).

    Aerul condiționat automat monozonă lucrează și își face treaba cu brio - sunt mai mult decât mulțumit de funcționarea lui și de temperatura obținută în interiorul habitaclului.

    Am fost puțin sceptic asupra funcționării asistenței la plecarea din rampă; asta până când am testat-o la ieșirea din parcarea de la Palas Mall: oprit în rampă cu declivitate mare, după ridicarea piciorului de pe frână mașina stă imobilizată timp de 2-3 secunde, timp în care șoferul are timp suficient să apese accelerația pentru a pleca de pe loc.

    Bordul arată bine (nu e ca la mașinile de 25 - 30.000 €, dar e plăcut privirii). La fel, cromatica tapițeriei este bine aleasă, asortându-se cu culoarea exterioară a mașinii. Portbagajul nu e la fel de mare ca al Loganului MCV, dar e încăpător și suficient pentru un concediu obișnuit al unei familii de 3 persoane.

    Nu am condus încă în modul ECO, dar am înțeles că, cel puțin pentru oraș, economia de combustibil este nesemnificativă, iar pierderea de forță destul de mare. La fel, nu am avut ocazia să folosesc pilotul automat - am s-o fac la vară, pe autostradă.

    Sper ca peste 6 luni sau 1 an să am aceleași păreri bune despre Săndica. 🙂

    Am scris aceleași lucruri aici: https://www.bobses.eu/2018/05/29/sandica/
    Attached Files
Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google