Este foarte posibil sa ai senzorul defect si sa se manifeste doar peste o anumita turatie (este un senzor inductiv). O diagnoza corecta ar trebui sa aiba doua etape;
-identificarea senzorului cu probleme (de fapt roata de unde provine eroarea)
-proba de drum pentru a verifica la ce viteza apare eroarea de citire.
Oricum, trebuie sa ajungi in service. Apropo, rulmentul unde l-ai schimbat?
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less
Problema soft
Collapse
X
-
pfffffff.....normal ca este un rulment cu abs....daca ar fi fost fara abs ar fi stat martorii aprinsi in bord de cand ai fi pornit masina,nu numai la viteza.si atunci cand se aprind acei doi martori si franez,abs-ul nu mai functioneaza.am fost la service,mi au curatat acel senzor si tot degeaba.problema persista.mi au spus sa o pun pe tester poate o fi vreo eroare de soft ce trebuie stearsa.nu stiu ce sa mai cred....tinand cont ca este prima masina si nu stiu prea multa mecanica
Leave a comment:
-
Eu nu am schimbat absolut nimic la masina in afara de ulei,dar am vazut pe loganclub persoane care au schimbat rulmentii si au gresit tipul.De aceea am zis ca poate aceasta problema o are si colegul nostru, mai ales ca a zis ca a schimbat rulmentii si de atunci are problema.
Uitati si un link despre aceeasi problema, dar la Logan:
PS:Am mai schimbat si filtrul de ulei si de habitaclu.Last edited by megyes raul; 9 January 2012, 17:44.
Leave a comment:
-
deci tu aveai abs si ai montat rulmenti pentru fara abs... :-w tare asta , ai muncit de geaba , acum ia-o de la inceput
Leave a comment:
-
Eu cred ca s-a referit la mers constant cu 100km/h, iar dupa 5 min de mers asa se aprind martorii ABS si Frana de mana/Defectiune la sistemul de franare.
Cand se aprind martorii ai incercat sa franezi??Mai are frane masina??Daca zici ca ai schimbat rulmentul si de atunci face asa, atunci el este de vina.Rulmentii cred ca difera, pt, masinile cu ABS sunt un fel, pt. masinile fara ABS sunt altfel. Poate ai montat un rulment fara ABS.Cauta si pe LoganClub ca acolo s-a mai discutat aceasta problema.
Leave a comment:
-
este absolut normal , imagineaza-ti ca tu fugi si cineva iti arunca un sac cu nisip in brate, pe moment aproape te opresti , si apoi iti continui drumul ;) asa si motorul tau , el merge in gol , si apoi trebuie sa traga .
Leave a comment:
-
salut!am si eu o "mica" problema cu masinuta mea...am schimbat rulmentul la roata dreapta fata si de cand am facut acest lucru daca depasesc viteza de 100 de km/h si merg cel mult 5 min, se aprind abs+martoru de la frana de mana in bord.daca merg cu viteza mai mica nu se aprind acesti martori.a mai patit cineva asta?
Leave a comment:
-
iti scadea puterea in sensul ca masina dadea puternic in nas sau se misca la fel, dar afisarea era eronata? daca masina merge 100km/h si deodata scade turatia cat sa meraga cu 90km/h te cam da cu capul de parbriz...iar asta ar trebui sa vada smecherasii la diagnoza. eu as zice sa iei in calacul si-o legatura de masa proasta la tabloul de bord, se mai intampla asta la dacii.
Leave a comment:
-
Originally posted by gogozumi View Posts-a agravat situatia . cand mergeam cu masina turata la 2000 ture si calcam acceleratia mai tare motorul se tura brusc pana la 3500 ture fara ca masina sa accelereze(ca si cum nu ar fi fost bagata in viteza),dupa care scadea turatia pana la 2000 si incepea usor sa accelereze. m-am dus la service la racari langa filiasi (in astia din severin nu mai am incredere) si dupa o proba cu masina au spus ca patineaza ambreiajul.
masina fiind in garatntie au schimbat tot chitul ambreiajului(disc, placa si rulment). de atunci masina nu a mai facut figuri. fiind masina in garantie nu am platit nimic.
Leave a comment:
-
Interesant ca ti-au schimbat kitt-ul de ambreaj pe garantie , acesta fiind o consumabila. Foarte bine.
Leave a comment:
-
Originally posted by gogozumi View Postieri am mers cu sandelul meu si daca am prins o vreme frumoasa am zis sa o mai turez un pic iar in treapta a 4 cand ajungeam pe la 4500 ture scadea brusc turatia pe la 4100-4200 dupa care incepea iara sa creasca turatia usor .mentionez ca am un sandero motor de 1.6 . cand scadea turatia se simtea ca scadea si puterea motorului nu era numai o chestie din turometru.va rog sa ma ajutati cu un raspuns sau cu o informatie daca a mai patit cineva asa ceva. am masina de doi ani.
masina fiind in garatntie au schimbat tot chitul ambreiajului(disc, placa si rulment). de atunci masina nu a mai facut figuri. fiind masina in garantie nu am platit nimic.
Leave a comment:
-
De ce sa nu? sandalutei mele asa i-a depistat functionarea incorecta a unei sonde de oxigen, verificand in mers, cu laptopul cuplat pe masina(valoarea indicata de una din sonde se bloca la un moment dat). Rezultat : schimbata sonda de oxigen, la foc automat(evident, pe garantie)
Leave a comment:
-
Domnii de la service pot f frumos cupla laptopul de teste la masinuta si plecat intr-un test rutier, in conditiile reclamate. Ei pot, dar trebuie sa si vrea !
Leave a comment:
-
Ceva asemanator patesc si eu, din cand in cand. Adica, de exemplu la o viteza de 100 km/h si o turatie de x rpm ( nu stiu exect cat este ) in treapta a 5-a, brusc a scazut acul indicatorului viteza la 90 km/h si implicit acul turometrului la turatia corespunzatoare pentru 90 km/h. Am reclamat la service de fiecare data cand mi s-a intamplat. Rezolvarea??? Nu se poate interveni la auto (nici macar un test de rutina au zis ei) atata timp cat defectul reclamat nu se manifesta in service.
Leave a comment:
Leave a comment: