Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Consum Sandero 1.2 16V 75 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ascomp
    replied
    am un rahat de Karcher spalator de la Dedeman,folie luat cu 3 mil, eticheta de pe stalp era lipita de ca dracu cu un lipici prost, ea o eticheta transpareta subtire, la masini straine e o eticheta gri groasa ca de plastic

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Nicio mașină nu se spală cu presiunea atât de mare. Cel mult pe cauciucuri.

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    e decent consumul la motorul meu, nu ma plang, la viteza mare pe autostrada consuma mult

    Leave a comment:


  • spik1
    replied
    Iarna?!
    Da' vara?

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    eticheta cu presiunea de pe stalp a zburat demult cand am spalat masina, deh asa e la dacia zboara eticheta

    12% in oras e mult la 1.2 benzina, mie cred ca imi consuma 7-8

    Leave a comment:


  • doar_adi
    replied
    Am ajuns la un consum de 12,7 in oras, intr-adevar am fost prost inspirat si am schimbat rotile zilele trecute. Insa si pana sa le schimb ajunsesem la 12l/100km, cred ca e o problema undeva.

    Leave a comment:


  • albinoium
    replied
    Originally posted by albinoium View Post
    Nu ies din topic intreband cat scrie ca trebuie presiunea in pneuri, dat fiind ca influenteaza si consumul. Am cautat pe usa soferului si pe toti stalpii masinii de mi s-au impaienjenit ochii. Am luat-o cu 2.2 fata si 2.0 spate dar pare pe dos, dupa simturile mele.
    Imi vine sa plang cand sunt cascat. Eticheta este exact la zavor pe grosimea usii. Dar tineti-va bine: aveau 2,9 toate si pe fata si pe spate. Mi-a fost rusine de mine dar nu mersesem pe piatra, prin gropi si am crezut ca asa e mireasa, mai rigida. De cel care mi-a predat masina si care a spus serios si cu banii in mana ca are 2,2 fata si 2,0 spate, ce sa mai vorbesc?
    Consumul este chiar bun. Am tras putin de ea si ii place la nebunie zona 110-130 km/h. Urca foarte elegant peste 100, neasteptat de elastic, pana la 150.
    Autostrada cu 120 a ridicat consumul Mangalia-Bucuresti doar la 6,1 fara AC.
    Are o chestie interesanta la plecarea in panta, cand trebuie turata rau ca sa plece. De asemenea, spre deosebire de Logan benzinar, se gatuie daca ii dai acceleratie mai mult decat are nevoie. In concluzie, m-am adaptat si mangai acceleratia obtinand reactii elastice si prompte. Cand ma voi obisnui si cu sunetul de avion si cu turatiile de 3000-4000 va fi ok all. Poate in alta viata.
    Consumul total, in 3000 km, a fost de 5,6, cu foarte putin AC dar mers vioi si cu de toate (oras, munte, autostrada, 4 persoane uneori, cateva teste de demaraj sau pante abordate mai sportiv etc).
    Am facut niste grafice cu consumurile si patratelele de pe indicatorul de benzina reiesind ca cele 8 segmente au cca. 6,25 litri, toate la fel. Am pus benzina doar pana la primul click si intra aproape fix 50 l. Mers constant, fiecare patratel a insemnat intre 120-140 km (4,5-5 l/100). Cele cateva exceptii, cu 90-100 km, au fost cand am facut teste de fortaj.
    Per total, chiar sunt incantat de dihanie si astept sa vad cum se comporta in timp.

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    Abtibildul cu presiunea rotilor de pe stalpul din dreapta fata la mine s-a dus la prima spalare la garaj cu aparatul de presiune apa. Deci inca o treaba bine facuta.

    Sincer sa fiu daca ar fi sa mai cumpar o Dacia nu as mai comanda cu motorul asta de 1.2 benzina. As mai bune bani si as lua un diesel cred. Singurul avantaj ar fi la motorul asta ca are un consum de sub 6% in afara. Si poate ceva taxe mai mici.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Aia e presiunea standard 2,2 fața cu 2,0 pe spate

    Leave a comment:


  • albinoium
    replied
    Nu ies din topic intreband cat scrie ca trebuie presiunea in pneuri, dat fiind ca influenteaza si consumul. Am cautat pe usa soferului si pe toti stalpii masinii de mi s-au impaienjenit ochii. Am luat-o cu 2.2 fata si 2.0 spate dar pare pe dos, dupa simturile mele.

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    Da, ca sa depasesti ceva trebuie acceleratii la turatii mari de peste 4000 , masina face ca un WRC, oamenii intorc capul pe strada dupa tine speriati. :-)

    Am avut pe vremuri (si) Oltcit sunt obisnuit.

    Leave a comment:


  • albinoium
    replied
    Am apucat sa fac 2000 km cu Sandero 1.2 si chiar este interesant consumul. Trebuie sa spun de la inceput ca am multi ani de condus in spate dar masinuta asta se comporta ciudat. La mers lin cere treapta superioara de viteza cu turatie mica si mi-au iesit consumuri de 4,2 pe drum intins duminica in Moldova 250 km, 5,2 pe caldura si drum destul de aglomerat plus AC, 7,5-8 in Bucuresti pe cel mai nenorocit trafic. Per total, un spectaculos 5,7 la suta in 2000 km in toate variantele posibile de incarcare dar numai cu vreo 10 demaraje tari. Referitor la demaraje, la incarcare doua persoane sare frumos dar trebuie retinut ca ii trebuie turatii neobisnuit de mari pentru cei conservatori. Este foarte tare cresterea brusca de turatie si accelerare pe la 3500-4000 de ture. Oricum, viteza a doua e de baza pentru zvacnire in trafic iar a treia e super afara. Viteza a patra chiar nu prea m-a multumit dar nu e bai, dat fiind ca rar depasesc 100 km/h la noi.

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    Da, motorul de 1.2 consuma 5,5-5,8 in medie extraurban la un condus de bun simt.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Consum extra urban Sandero 2, 1.2 16 V.
    In week-end care s-a incheiat am fost pe la munte si acasa la parintii mei, astfel am un consum de 5,3 l/100 km.
    Vineri: Magurele- CB - Ploiesti- Predeal - Rasnov - 215 km (12.2 l consumati), din care pe A3 (v=120-130 km/h, deaorece ma grabeam un pic, dupa ce am pierdut 1 h pe CB - consum instant 8-8,5l)
    Azi Rasnov - Bran - Rucar - Câmpulung - Pitesti - Bucuresti (Eroii revolutiei) - 230 km (12.2 l consumati), pe segmentul de autostrada de 103 km - consum 6l (v= 100-120 km/h)
    In seara asta Bucuresti - Piatra (Teleorman) - 115 km (5,7 l consum) - consum mediu 4,96 l/100 km, viteza cuprinsa intre 55 km/h - 110 km/h.
    Am fost 2 persoane in masina cu bagaj, fara aer conditionat.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • mrazvan
    replied
    M-am enervat completand formularul de subscriere de nici nu mai stiu ce-am vrut sa zic. recomandare admin - simplifica un pic ca era cat pe ce sa renunt. am completat la "stii sa scrii" de mi-a venit acru

    am cumparat un 1.2 de cateva zile, ma declar multumit, imi place. Ca si consum, dupa ce l-am cumparat am facut vre-o 30km in oras, caldura mare, ac, circulatie greoaie,....cb imi arata 12. M-am speriat putin, am visat numai consumuri noaptea, a 2a zi am umblat toata ziua numai ca sa ajung la 100km sa fac o medie "la pompa"
    Modul de calcul a fost urmatorul: am bagat de 50lei, (9l) cand s-a aprins becul, beculetz care s-a aprins din nou dupa 120km, din care 80 in oras, 40 pe afara, si ac pornit cam 60%. 9 l la 120km in conditiile astea nu-i rau.. iasa cam 7.5l/suta. Oare e relevant calculul? Cb-ul mai jos de 9 nu a coborat

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google