Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Problema temperatura motor (4-2-4)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai bine dar intrebarea ramane, daca pe el scrie 89 asta inseamna ca acolo incepe sau acolo e maxim deschis.
    Tipul din ce se deduce ? Din seria marcata ? Lot ? Trebuie sa fie cumva specificat sau interpretat ce scrie

    Comment


    • #17
      nu rade cu antigelul la mine avea 4 ani ca nu il schimbasem si cand a fost cu schimbatul de sonda inginerul a insistat sa schimbam si antigelul (care trebuia sch la 3 ani..)

      Comment


      • #18
        Eu nu contest ca proprietatile antigelului se modifica in timp. E si el un consumabil nu contest asta. Dar de acolo pana la 4-2-4 e drum lung zic eu. Hai sa fim seriosi nu e Dacia chiar racheta ca sa se simta acel 0,00000001 indice din faptul ca antigelul e aproape de 4 ani. Bine pana la urma asta cu antigelul e sora cu firele de masa suplimentara deci cand e sa le fac, am sa le fac. Eu totusi cu cine votez ? Ce inseamna acel 89 de pe termostat ?

        Am gasit intr-un Manual Service Logan sectiunea cu termostatul la pag 392.
        Motor - Debut deschidere (°C)-Sfârşit deschidere (°C)
        K7J710-89-99 +/-2
        K7M710-89-99+/-2
        Deci la 89 abia deschide ceea ce inseamna ca cel vechi devenise prea harnic iar cel nou l-am luat deja harnic.
        Last edited by Goan; 15 October 2012, 09:10. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          Sa recapitulam:
          - Am schimbat sonda cu una originala
          - Am schimbat termostatul cu unul original
          - Am montat firele de masa suplimentara
          - Am schimbat termostatul pus nou anterior cu unul Vernet cu miez de cupru
          Rezulatul: La fel 4-2-4

          E nebunie masina asta, ea se incapatineaza sa stea rece.
          Dimineata la Cluj au fost 5 grade si eu dupa 12 KM de mers aveam tot 2 liniute in bord.
          Vernetul si cu cel din prima tura le-am fiert si intr-adevar Renault-u deschidea pe la 83 iar Vernetul pe la 88.
          Am zis ca e Vernetul solutia, dar pus sus, la fel face (se poate vedea in atasament cum pica mult sub 80 de grade.

          Acuma nu mai stiu ce sa mai schimb si sa mai incerc.
          Klaxcar nu am gasit in magazine o sa vad pe net.
          Antigelul este acuma aproape nou ca dupa doua termostate schimbate am completat de fiecare data cu nou nu l-am colectat pe cel vechi.
          Ramane sa mai schimb benzina, cine stie poate e ceva in benzina Efix95 de nu mai degaja aceeasi termperatura ca si pana acum trei ani (glumesc bine inteles)
          Attached Files

          Comment


          • #20
            Gaby_laz o sa mai iau si eu unul ca deh, poate imi iese si mie din a treia.
            Sau sa-mi pun unul de 94 cum zicea Spanu dar nu stiu daca ala e de Dacia sau de ceva Renault compatibil. In magazine numai de 89 am vazut.

            Comment


            • #21
              si eu aceeasi problema. am cumparat termostatul acum 2 ani...si in sertar a ramas ca nu am avut timp sa-l schimb). cand l-am cumparat m-a intrebat tipul care vindea la ce temperatura vreau sa deschida...i-am zis ca vreau original...si mi-a dat original..atat. imi zicea atunci ca sunt 2-3 tipuri..si deschid in functie de temperatura..nu stiu sigur sa va zic de unde sa le cumparati pe alea care deschid la 200 sau 500 de grade...mergeti in magazine cu prestigiu..nu facaturi de pe net sau chioscuri de colt de strada...sa cumperi set de bujii si cand te uiti mai bine la ele iti dai seama ca au fost folosite...
              -fara-

              Comment


              • #22
                Am fiert cele doua termostate Renault (Vernetul este in motor) si supriza. Cel din fabrica tot asa se comporta (se deschide la 83) dar cel Renault cumparat se deschide bine, la 89 de grade. Cand apa are 89 de grade cel din fabrica este deschis cam 4-5 mm. La coborarea temperaturii Renault-ul cumparat inchide primul dupa care inchide si cel din fabrica. Deci Renault-ul cumparat si Vernet-ul se comporta la fel. Intrebarea este, de ce nu se comporta bine si montat pe motor. Cu termostatul rece, am impins de partea mobila si s-a deschis. Este arcul din spate care opune rezistenta. Oare am eu presiune prea mare in circuit de-l forteaza sa se deschida mai repede ? Ca alta explicatie nu gasesc de ce in oala se deschide la 89 dar montat se deschide mult mai repede.

                Comment


                • #23
                  Ieri am incercat cu un alt capac la vasul de expansiune. Cineva mi-a recomandat sa incerc si cu asta in ideea in care al meu nu ar inchide perfect si nu ar creea presiunea necesara in instalatie. Rezultatul acelasi. Astept si alte pareri si sugestii.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Goan View Post
                    Bine dar tu pana la urma ai rezolvat ? Ai luat alt termostat ? Ai curatat de calcar ?
                    Asa e, la cum se comporta e ca si cum am am doua termostate defecte care nu inchid perfect circuitul mare care trece prin radiator.
                    Pe cel vechi l-am fiert si l-am lasat sa se raceasca si apoi l-am inspectat si am incercat sa suflu in el si era inchis perfect.
                    Scuze de3 intarziere .Am cumparat un termostat fabricat in franta cu temp de deschidere 89,32.5 lei dintr-un magazin ,,satesc".Schimbat ,aerisit ,probe.Totul ok.

                    Termostatul nu deschide :
                    -capsula termica defecta
                    -blocaj mecanic
                    -lipsa apa in instalatie (cam SF)

                    Termostatul deschide si ramane ,,partial deschis" sau ,,deschis":
                    -resturi calcar ,etc ) ce blocheaza ,,supapa"
                    -arc de revenire ,,moooooooaaaale" decalibrat.Adica arcul nu mai face fata presiunii generate de pompa de apa.

                    Daca mai cunoasteti si voi cauze puneti aici exceptand curea pompa..etc sau calculator bolnav...

                    punct

                    Comment


                    • #25
                      Inseamna ca eu am "piatra la antigel" sau am prins doua termostate cu arcul moale.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Goan View Post
                        Inseamna ca eu am "piatra la antigel" sau am prins doua termostate cu arcul moale.
                        Cu piesele din RO orice ,,minune"este posibila.

                        Comment


                        • #27
                          Pe amandoua scrie Made in France acuma nu stiu daca numai stantarea a fost in Franta sau si restu'

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Goan View Post
                            Pe amandoua scrie Made in France acuma nu stiu daca numai stantarea a fost in Franta sau si restu'
                            Cred ca nimeni nu stie in afara de producator.Se pare ca esti ghinionist.

                            Comment


                            • #29
                              Sonda bat-o vina

                              Am reusit in cele din urma sa rezolv problema. Sonda bat-o vina.

                              Am fost la Dacia pt diagnoza si mi-au spus ca masina este ok nu are nicio alta problema, la cum se comporta este termostatul de vina pt ca imi coboara temperatura. In timpul testului aveam 2 liniute si o temperatura de 77 de grade. In masina era montat termostatul nr. 2 Vernet. Masina era cu AC ON care porneste termocupla pe treapta I asa puteam simula curentul de aer din mers. Mi-am comandat alte doua termostate un Wahler si un Behr si l-am montat pe cel de la Wahler. Supriza sau nu dar cu Wahler la fel facea 2-4-2. Deja eram in culmea disperarii cum sa nimeresc eu 3(trei) termostate toate defecte, lenese si obosite. Asa ca am stat putin si m-am gandit si am luat de la inceput graficele facute dupa fiecare interventie si am analizat valorile. Am ajuns la concluzia ca imediat dupa prima interventie (schimbat sonda de temperatura) temperatura afisata a coborat in medie cu 10 grade. Apoi m-am uitat si la graficele cu fiecare termostat si tot cam in aceasta valoare coborata se incadrau. Asa ca am decis sa schimb sonda NOUA cumparata si montata cu cea care a fost initial pe masina. Nu mare mi-a fost mirarea sa constat ca ceea ce eu am presupus s-a adeverit. Achizitionasem o sonda noua care era decalibrata, defecta, dusa dar oricum indica mai putin decat era realitatea. Acuma am in masina Wahler-ul si sonda initiala si am constant cele 4 liniute mult visate. Am facut iar testul de anduranta cu caldura data la maxim si AC ON cu termocupla pe treapta I si nici vorba sa coboare sub 84 de grade. Ceea ce inseamna ca amandoua (termostat & sonda) sunt in parametrii.

                              Mult succes si bafta celor care mai au problema 4-2-4. Eu ma bucur ca ma inscriu in randul celor care au rezolvat-o.
                              Se pare ca ce zicea Ascomp in acest post s-a adeverit in cazul meu.
                              Deci nu uitati: orice cumparati din Romania chiar daca e marca, e alta calitate ca ce cumparati din occident. Noi suntem gunoiul Europei. Pe bune.

                              Comment


                              • #30
                                sonda inlocuita cu una noua, problema a ramas, ai pus-o pe prima si problema s-a rezolvat. Sa inteleg ca a fost o problema de contact imperfect, condens/praf, etc ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google