Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ploua In Masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am observat ca patrunderea apei este strict aleatorie,nu are o regula:indiferent daca las masina parcata in plan orizontal sau inclinata pe trotuar uneori gasesc apa,alteori nu...

    La mine apa apare pe presul dreapta spate.Am fost la service,au tentat un reglaj ochiometric al usii,apa patrunde mai rar si in cantitate mai mica,dar tot patrunde...

    Comment


    • Si eu am aceeasi problema cu apa de pe presul dreapta spate , dar nu am gasit cauza. Apare cand vrea in aceasta perioada ( doar vara nu apare) indiferent daca ploua sau nu. Probabill este condens , dar nu-mi explic cum se face exact in punctul ala.

      Comment


      • eu am scapat de cea mai enervanta problema - apa in masina. de aici pleca si mucegaiul de pe tavan . am vandut sandelul. nu mai puteam asa. mi-a ajuns. se gaseste acum pe meridianocazie.ro in militari. imi pare rau de cel ce o va cumpara de la dealer, sper ca va gasi nervi si timp sa o remedieze. eu renunt la dacie ca marca. desi sunt argesean. romanii mai au de invatat in materie de produs/asamblat masini...si marocanii

        Comment


        • aha chiar ne intrebam ..unii de noi ce mai faci...

          Comment


          • Eu cand am citit prima fraza cu apa am cascat ochii ca ma gandeam ca ai o solutie buna. Nu a ca nu ar fi foarte bine ce ai facut dar parca totusi, inca nu in cazul meu. Si ? Cu cat ai reusit sa o dai ? Ce vrei sa iei acuma ?

            Comment


            • Dupa 4 ani imi ploua si mie in masina la usile din spate. Problema am rezolvat-o in felul urmator: am dat fetele de usa spate jos si am vazut pe unde se prelinge apa dupa urmele de apa prelinse pe fata de plastic a usii; apa se prelinge de pe ghidajul de deschidere a geamului spate din interiorul portierei si curge pe fata de usa de plastic; apoi, din cauza timpului, masticul ce etanseaza plasticul portierei de tabla fiind scopt, permite apei sa ajunga in partea inferioara a chederului usii si implicit in masina. Solutia adoptata de mine a fost lipirea/acoperirea cu nylon dintr-un sac si cu ajutorul unui tub de mastic, a tuturor orificiilor si spatiilor ce pot permite intrarea apei intre tabla si fata de plastic a usii si inlocuirea masticului ce etanseaza fata de usa. Rezultatele: dupa ploi abundente din mai-iunie si spalatorii nu mai intra pic de apa iar sunetul inchiderii portierei spate s-a imbunatatit (nu mai suna a conserva goala).

              Comment


              • Pe mine deja ma terorizeaza problema asta cu apa. Am infundat si eu gaurile mari din usa cu Duct-Tape si apoi am pus intre fata de usa si tabla Mastic Auto. A tinut pana la prima ploaie mai serioasa. Din cauza ca inchid si deschid usile si din cauza caldurii, masticul a inceput sa coboare si uite asa a picurat si apa in masina. La mine a inceput sa treaca in masina prin dreptul tijei ce tine usa inchisa. Si de acolo incet, incet coboara pana jos. Cand deschid usa, tusti apa in masina. De infundat pe tabla nu prea stiu ce sa mai pun, de pus intre fata de usa si tabla nici asa. Orice as pune in timp se degradeaza din cauza ca se preseaza si se elibereaza si apoi apa patrunde.
                Ma gandesc acuma cumva sa prelungesc fata de usa sa treaca peste cheder si deci daca este apa intre ea si tabla de la usa sa curga jos, nu in masina. Dar cum as putea face asta, nu stiu. Cred ca pana la urma singura si cea mai sigura metoda este cea a lui AG25FLI, desi eu inca mai caut solutii...si caut...si caut...
                A si ce mi s-a parut interesant este ca nu intra la spalatorie sau mergand, ca stand in parcare si la o ploaie asa mai serioasa. Inseamna ca atunci picatura chinezeasca poate sa-si face treaba linistita.
                Last edited by Goan; 13 July 2012, 09:32. Reason: +

                Comment


                • goan@ intra si mai multa daca masina e parcata cu doua roti pe bordura..
                  -fara-

                  Comment


                  • Merci, cu asta chiar m-ai linistit ca eu nu o las pe bordura
                    Bine dar de facut, oare ce s-ar putea face ceva sa curga apa definitiv de pe fata jos, nu peste cheder si apoi in masina. Oare este ceva cheder mai mare care sa ajunga pana peste fata ? Stiu ca ar arata mai urat, dar decat cu apa in masina si tavan cu floricele...

                    Comment


                    • daca apa ajunge pe fata de usa e clar si in masina...trebuie gasit o varianta ca sa nu ajunga apa pe fata de usa. ideea e ca eu dupa ce spal masina sau sta in ploaie, boxele din usi sunt fleasca....
                      -fara-

                      Comment


                      • De ajuns pe fata de usa eu zic ca nu ai cum sa impiedici. Ca ori e vant ori e inclinata. Decat sa rezolv la interior eu mai bine as rezolva la exterior. Si asta inseamna ca apa ce vine printre plastic si tabla sa mearga mai jos de cheder nu peste el. Ma gandesc la o prelungire a fetei de usa, dar cum naiba sa o fac, nu stiu.
                        Daca de exemplu as pune ceva banda dar sa fie lipita pe fata de usa dar nu si de tabla si sa treaca peste cheder jos, ar fi OK zic eu, pt ca asa apa ar pica pe pragul exterior. Problema este ca banda in timp din cauza presiunii va ceda...
                        Last edited by Goan; 13 July 2012, 14:36. Reason: +

                        Comment


                        • eu am mai facut o chestie....pe chederu de jos..vorbim de chederul de pe prag de la sofer.... in santurile acelea...eu am dat niste gaurele din 7 in 7 cm cam..asa...cand oi avea timp o sa fac 2-3 poze..dar cred ca v-ati prins

                          Comment


                          • In care din santuri ai dat ?
                            In cel dinspre interior (sageata rosie) sau cel dinspre exterior (sageata verde) sau in ambele ?
                            Si cu ce ai dat gaura ? Cam cat de mare in diametru ? Cam cat un bat de chibrit ?
                            E buna ideea, daca tot se aduna acolo sa nu se mai adune si am vazut ca dedesupt chederul are gauri de scurgere din fabrica, cam asa de mari le-ai dat si tu ?
                            Attached Files

                            Comment


                            • hai ca aveam o poza in telefon..mai le0am dat cu o forfecuta am taiat...asa. incepand din zona de curbura..de la baza..stalpului...
                              mai sunt cateva da nu se vad..faza e ca tre sa incepi exact de unde este curba...

                              da un zoom si o sa vezi exact
                              Attached Files

                              Comment


                              • Ok, se vad, deci numai in canalul interior.
                                Frumos le-ai dat asa cum sa si culeaga apa.
                                Si banuiesc ca de atunci, nu a mai intrat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google