Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Mai multe probleme , cine le mai are?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai multe probleme , cine le mai are?

    Buna ziua/seara , Am un Sandero 1.6 cel mai chel (Laureate cred) , am diferite probleme :
    1. la aprox 2300 rot/min motoru are un suierat , indiferent de treapta de viteza sau daca e scoasa din viteza .
    2. cand bag in marsarier , 80% din dati scoate un zgomot ca si cand n-as fi calcat ambreiajul complet , chiar daca e lipit ambreiajul de podea
    3. o pata maricica de ulei pe scut ( atasez poza ) care ma ingrijoreaza ... care mi se pare ca a crescut cu timpul (fata de acum cateva sapt , o luna )
    Masina are 5 luni si 4000 de km si nu a fost abuzata .
    In plus mi se pare ca motorul in general suna ciudatel , parca e o tabla chioara. .. nu stiu exact cum sa explic , nu suna ca un intreg perfect funcional .
    Va rog cei care au experimentat aceste probleme sau au experienta in mecanica sa-mi spuna ce ar putea fi ca sa pot compara raspunsul celor de la service ( cand o sa ajung ) sa nu-mi zica ca toate face asa ...
    Attached Files
    Dacia Sandero 1.6 mpi 2008 , cu niste dragoni pe ea sa mearga mai repede

  • #2
    Partea cu marsarierul e si la mine,insa nu imi mai pasa,e dacie si as vrea sa scap de ea cat mai repede.
    Problema cu uleiul nu e minora,mai bine treci o fuga pe la service

    Comment


    • #3
      pai dute la service nu tot sta pe ganduri ca doar ii vizibil scurgerea aceea de ulei nu-i joaca .
      ps.varianta cheala se numeste dacia sandero sandero ,nicidecum laureat

      Comment


      • #4
        Dupa ce te duci la service te rog sa revii si sa ne spui daca scurgerea de ulei s-a facut pe la distributie, caz in care sa ai grija ca nu se rezolva decat cu schimbarea pinionului de la pompa de apa, simeringului si obligatoriu a curelei de distributie (si sa nu uiti sa le ceri o geometrie dupa, deoarece procesul impune umblarea la cadrul motor). Solutii gen etanseizat suruburi sunt in cele mai multe cazuri complet inutile..... oricum se va rezolva pe garantie, fuga la service !!!
        p.s. - suieratul la 2300 nu e de la motor, ci de la esapamentul acordat prost si cu putine (fara?) elemente acustice... nu te ingrijora, asa face toate, si nu e o problema tehnica, ci o "economie"

        Comment


        • #5
          Salut , am fost cu masina la service . Primele impresii : Foarte bune . Eu am mai avut experiete cu service-ul , la Mitsubishi , unde va recomand sa nu ajungeti decat daca a explodat masina sau e ceva mai grav... Lasand asta la o parte . Am ajuns pe Preciziei (bucuresti , sector 6 , pe la valea cascadei ) la ora 11 , fara nici o rezervare . M-am dus la unul din reprezentanti sa-mi vars amarul . Foarte amabili in continuare ... toate bune si frumoase .. am aflat ca am seria de caroserie gresita in talon si factura si carnet de intretinere ... :| .. asta e alta treaba . In legatura cu problemele :
          1. scurgerile de ulei - da ! Chiar erau anormale , ceva de la distributie ... un pinion
          2. zgomot suspect la 2300 de ture - pompa de apa fandosita ...
          3. zgomot cand bag in marsarier - solutie tehnica de economie , traiasca grupul industrial DACIA-RENAULT , nu sa rezolvat si nici nu o sa se rezolve vreodata

          Am factura in fata o sa insirui tot ce s-a schimbat la masina cum scrie in factura si operatiile aferente cu preturi cu tot ( ce nu inteleg daca sunt in lei sau Euro , pentru ca totalul e in Euro dar adunate pe parcurs dau mai mult , :| , nu stiu ), poate e cineva curios. : ----->
          Pinion antrenare pomp - 78.80 ( moneda necunoscuta = ???)
          Manson etansare - 32.87 (???)
          Col antrenare distributie - 141.57 (???)
          Curub fixare fulie - 16.39 (???)
          Surub m10-60 - 11.22(???)
          Curea striata dm - 38.44 (???)
          Loctite 518 - 32.25 (???)
          Pompa apa - 178.57 (???)
          Total : 292.02 EURO ( cu manopera si tva)
          Manopera a durat vreo 5 ore jumate .... in care nu s-a frecat duda ca am stat pe acolo.
          Oricum per total nota 10 pentru service-ul de pe Preciziei ... nu stiu cum sunt altele la DACIA dar asta e ok .
          Dacia Sandero 1.6 mpi 2008 , cu niste dragoni pe ea sa mearga mai repede

          Comment


          • #6
            S-a mai discutat despre revizii si reparatii, dar nu s-a spus clar, parerile fiind impartite, sunt sau nu sunt gratuite piesele si manopera ?

            Comment


            • #7
              Nu stiu sa zic despre reparatii, dar pentru revizii am intrebat clar la dealer..."E gratuita manopera la revizii?" si mi s-a raspuns clar si raspicat "Tot ce tine de revizii se plateste de catre client, atat piesele cat si manopera"

              Comment


              • #8
                mi se pare corect. doar ce tine de garantie nu plateste clientul. revizia nu esti obligat s-o faci. e recomandare. adica ar fi bine sa faci ce scrie acolo, daca vrei garantie. e normal sa platesti uleiul, filtrele, ca doar sunt consumabile. daca se rupe o biele, aia intra la garantie si n-o platesti daca masina e in garantie si daca nu s-a rupt din cauza exploatarii aiurea a masinii.
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #9
                  @Seba : "Filtrele si uleiul le platesti... " trebuie neaparat sa iei de la ei uleiul ?

                  Cum e mai bine cu uleiul sa-l iei de la ei( parca ziceau ca au doar ulei Dacia si Castrol) sau sa vi tu cu uleiul tau de la alt producator acelasi tip?

                  Voi cei care ati schimbat ce ulei ati folosit ? producatorul ma intereseaza, ceva recomandari ?

                  Multam de raspunsuri

                  Comment


                  • #10
                    Am inteles, multumesc de raspuns.

                    Comment


                    • #11
                      "cand bag in marsarier , 80% din dati scoate un zgomot ca si cand n-as fi calcat ambreiajul complet , chiar daca e lipit ambreiajul de podea"

                      daca masina e oprita pe loc se mai aude zgomult respectiv?
                      adica incearca sa schimbi doar atunci cand masina s-a oprit si nu se mai deplaseaza in fata

                      Comment


                      • #12
                        Pai daca baga in marsarriere se presupune ca masina sta pe loc ,nu ?!!!! Si ;la mine face aceeasi chestie..trebuie sa faci o pauza mai mare cu piciorul pe ambreiaj...atat ..

                        Comment


                        • #13
                          nu neaparat, poate vrea omu sa intoarca masina si se grabeste si nu are rabdare sa se opreasca masina

                          ps:la mine nu sunt probleme

                          Comment


                          • #14
                            Pai obligatoriu trebuie sa ,,stea roata"...cand schimbi ,altfel ii ascuti dintii...dar asta tine si de rabdare,talpa sau ..uleiul din cutie..reglaj..,,toate face " ..

                            Comment


                            • #15
                              marsarier

                              In legatura cu bagatul in marsarier. Am fost lamurit .... solutie tehnica de compronis ( ieftina) lipsa sincron pentru acea treapta ... deci cam asta e pe scurt .. nu e defect... nu e problema... ci e doar ... ieftin ..
                              Oricum eu n-am mai avut probleme cu ea de cand am fost la service ... doar greierasi prin usi , bord ... si faza cu marsarierul ... in rest sper sa nu aveti nici voi probleme si spor la pedalat ..
                              Dacia Sandero 1.6 mpi 2008 , cu niste dragoni pe ea sa mearga mai repede

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google