Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Easy-R

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Să o folosești sănătos! Cât mai mulți kilometri parcurși cu plăcere și fără evenimente!
    Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

    Comment


    • #62
      Revin cu informatii. Azi dimineata am fost cu masina in service la Dacoserv, unde un domn inginer a conectat o la un calculator. In urma verificarii nu a rezultat niciun defect, mi-a spus ca masina merge perfect, in parametri. Mentionez ca dimineata, la pornire am vrut sa vad daca mai face figuri, motorul a pornit, a stat vreo 2-3 secunde la o turatie mai inalta, pe la 1000 rpm dupa care a inceput sa scada, acul turometrului a luat o in jos si eram convins ca se va opri motorul. Ei, cand a juns pe la 250-300 ture a avut o zvacnire, acul a luat o in sus si astfel motorul nu s-a oprit. Filmam cu telefonul in speranta ca ii voi putea arata inginerului cum face. Dimineata in Bucuresti a fost polei, masina era acoperita de o crusta subtire de gheata. Deci, pe tester a iesit ok, inginerul mi-a zis ca daca se mai manifesta aceasta oprire a motorului sa o duc la ei in service si s-o las acolo o zi ptr a o putea porni si ei " la rece" si a vedea cu ochii lor defectul. Acum, nu exista nicio garantie ca daca o voi lasa acolo motorul se va opri la pornirea la rece, dimineata, dar asta e. Sper sa nu mai faca. Printre altele, desi eu stiam ca pornirea motorului se face dupa stingerea martorilor din bord, inginerul mi-a spus ca nu trebuie sa astept stingerea martorilor, pot porni motorul dupa 2-3 secunde (martorii se sting cam dupa 4 secunde), ptr ca asa isi face nu stiu ce calibrare.

      Comment


      • #63
        Salut multumesc pentru informatiile utile postate. As fi vrut sa ii intreb pe posesorii de easy r benzina care este opinia lor acum: si ar cumpara din nou easy r benzina sau ar prefera sa isi ia cutie manuală benzina si sa economiseasca 500 eur? Inteleg ca ar fi anumite aspecte de îmbunătățit dar totusi merita easy r comparativ cu manuală ai ales pentru traficul din Bucuresti? De asemenea au mai aparut probleme noi / trepidatii/ smucituri? V ati acomodat cu schimbarile de viteza? Multumesc! PS: intenționez si eu sa imi iau easy r benzina dar in continuare nu exista disponibil pt test drive

        Comment


        • #64
          Salut,
          Eu am masina din dec.2017. Pana acum am parcurs vreo 13.000 km in 5 luni, si da, mi-as lua din nou easy-r pe benzina. La mine nu au aparut probleme. daca stii cum sa folosesti masina nu simti nici trepidatii, nici smucituri, nici nimic.
          Poate mai vin impresii si din partea celor cu mai multi km.
          Sandero Stepway 0.9
          Clio Symbol 1.4

          Comment


          • #65
            Multumesc Dorin chiar aveam nevoie de raspunsul asta pt ca imi doresc easy-r si pt mine nu se justifică motorina easy r la cat o voi folosi prin sectorul 1 2 si 3. Daca ne mai raspund si ceilalti posesori ar fi foarte util am văzut că si tu esti interesat de alte răspunsuri. După ce imi iau easy r revin si cu noutati.

            Comment


            • #66
              Daca nu ai intrat deja ar fi util sa te uiti si pe Logan Club! Acolo topicul despre Easy-R e mult mai stufos si sunt si mai multi posesori.

              Comment


              • #67
                Ca la toate marcile auto, sunt cazuri si cazuri. Normal ca daca incerci sa pleci cu pedala la podea de fiecare data (mai ales cand este motorul rece), te paste o sedere pe la service pentru schimbarea ambreajului. Adica, mi se par lucruri de bun simt.
                Recunosc ca dupa ce am comandat masina, in cele 3 luni de asteptare, am citit si eu zecile de pagini despre cutia asta, de pe acel forum, si da, m-am speriat de ce scrie pe-acolo. Apoi am mai vorbit cu unul, cu altul (posesori ai aceluiasi model de cutie) si m-am mai linistit. Am mai primit un sfat ba de pe la torque, ba de pe la un alt posesor de prin Germania (parca) si am inteles cum sta treaba: iti bati joc de masina > sta prin service; nu iti bati joc de ea > o folosesti.
                Parerea mea, pe baza putinilor km parcursi pana acum.
                Sandero Stepway 0.9
                Clio Symbol 1.4

                Comment


                • #68
                  Dorin, toate posturile tale sunt logice si de bun simt. Eu am aceeasi vorba: daca ai grija de masina si ea are grija de tine si nu i-ti face probleme.
                  Eu am citit inainte de lansarea comenzii topicul de pe celalalt forum. Dupa ceva timp am si postat (acum unele posturi cred ca le-as edita).
                  Sper ca incet-incet posesorii de Sandero Easy-r sa posteze si aici. Pentru ca am devinit din ce in ce mai multi. De fapt de acum mai bine de un an eram sigur ca va fi un model bine vandut. Daca Dacia nu scotea transmisia asta probabil as fi condus o Suzuki Vitara sau poate Peugeot 2008. Dar la alt pret si nu stiu daca si fara probleme.
                  In peste 20 de ani conducand doar hidramate si ultimele doua secventiale am crezut ca este floare la ureche sa trec la Easy-r. Nu a fost chiar asa, a trebuit ceva timp.
                  E adevarat ca in perioda de "imprietenire" am remarcat ceva minusuri (subturare daca e lasata, turare la schimbarea treptelor 2-3, un mic lag la schimbarea treptelor). Acum dupa aproape un an si 14 000 km mi-am format automatismul ca aproape numai pot sa le reproduc. Si pana acum am condus doar in modul automat (nici macar de curiozitate nu am incercat pe manual).
                  Pot afirma cu tarie ca TS4 se comporta exemplar. Acum nu am absolut nimic de reprosat, iar daca ar fi sa aleg, tot configuratia asta as alege.
                  Parerile pot fi impartite, dar eu sunt foarte multumit pana acum. Stiu exact ce poate masina iar ea reactioneaza foarte bine. Cu precizarea ca si eu am grija de ea.

                  Comment


                  • #69
                    Salut, revin si eu cu impresii dupa 6 luni de condus un Stepway Easy R , benzina, 0.9 Tce si aproape 3500 km. Dimineata, la plecarea de pe loc, in modul automat, uneori motorul trepideaza cand eliberez usor frana. Am incercat si plecare in mod manual, aproape ca nu mai face deloc asa. De asemenea, in modul automat, in marsarier mai trepideaza. Cand motorul e inca rece, schimba mai greu din treapta I in a doua. Am mai observat o chestie: cand plec de pe loc, accelerez usor (motorul e in treapta 1 sau 2) si daca e nevoie sa franez, cand iau piciorul de pe frana si accelerez din nou usor, masina uneori "vine in nas" , smuceste, nu tare dar se simte deranjant. Altceva: eu de regula alimentez cu benzina de la Petrom, am observat ca daca ii bag benzina 99 , motorul "toarce"mai incet si trage mai bine. In rest, m-am obisnuit deja cu intarzierile in schimbarea treptelor, la kick down, etc. Conduc exclusiv in modul automat, in modul manual am mers foarte putin, de proba.

                    Comment


                    • #70
                      Dupa 6300 de km, a inceput sa trepideze mai tare motorul la pornire. Nu face asa la fiecare pornire, dar cand o face trepidatiile sunt mai pronuntate. Si in modul manual se manifesta, dar mai putin. Mai aveti ceva noutati legat de subiectul asta? Se vorbea , mai mult pe forumul Logan, de o resoftare, o actualizare de soft pentru cutia Easy R. Se face acest lucru in reprezentantele Dacia? Daca da, are vreun efect pozitiv?

                      Comment


                      • #71
                        Salut,
                        Am si eu un 0.9 TCe Easy-R de un an si 12.000 km parcursi.

                        Cam de prin vara experimentez si eu trepidatiile la plecarea de pe loc (dimineata, cand sunt in parcare si trebuie sa ies dintre masini la 90 de grade).

                        Trepidatiile apareau in momentul cand trag de volan sa iau curba manevrand doar din frana. Intre timp m-am facut un stil de a iesi jumatate de masina din frana, iar in momentul cand iau dreapta de volan eliberez complet frana si accelerez usor, astfel ca nu mai apar trepidatii.

                        Daca fac aceiasi menevra in timpul zilei, nu am parte de trepidatii, deloc. Explicatia de la service a fost ca dimineata ambreiajul poate fi umed si la treapta 1 mai poate "aluneca".

                        Cu timpul m-am obisnuit cu manevra de mai sus si este destul de in regula, nu mai am parte de trepidatiile acelea pentru ca accelerand usor, masina sta bine in treapta intai si nu motorul nu da "sa moara".

                        Trepidatiile acelea le aveam doar la pornirea de pe loc din parcare, dimineata. La pornirea de pe loc fiind in trafic, nu.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by nmariuscalin View Post
                          Am mai observat o chestie: cand plec de pe loc, accelerez usor (motorul e in treapta 1 sau 2) si daca e nevoie sa franez, cand iau piciorul de pe frana si accelerez din nou usor, masina uneori "vine in nas" , smuceste, nu tare dar se simte deranjant.
                          Am sesizat si eu asta si cam in aceiasi situatie ca si tine.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by emic View Post
                            Salut,

                            Trepidatiile apareau in momentul cand trag de volan sa iau curba manevrand doar din frana. Intre timp m-am facut un stil de a iesi jumatate de masina din frana, iar in momentul cand iau dreapta de volan eliberez complet frana si accelerez usor, astfel ca nu mai apar trepidatii.

                            Daca fac aceiasi menevra in timpul zilei, nu am parte de trepidatii, deloc. Explicatia de la service a fost ca dimineata ambreiajul poate fi umed si la treapta 1 mai poate "aluneca".
                            in timp o sa observi ca poate face asta si cand este motorul cald, si in timpul zilei, depinde de ceea ce faci. Eu am observat ca se poate reproduce aceasta trepidatie daca o tii din frana si ii dai drumul doar cate putin (indiferent de cat de cald este motorul). Este ceva de genul ca nu ar sesiza ca tu vrei sa franezi si ea incearca sa elibereze ambreajul. Intrucat am observat sa am tendinta sa fac lucrul acesta doar cand sunt primul la semafor (sa dau drumul doar putin la frana pentru ca apoi sa o apas la limita doar cat sa mai avansez 5 cm) am gasit remediul: astept sa se faca verde si atunci iau piciorul de pe frana total. BTW, al meu 0,9Easy-R are 37000 in vreo 11 luni, asa ca pot zice ca am ajuns sa-i cunosc "hachi?ele".
                            Stima!
                            Sandero Stepway 0.9
                            Clio Symbol 1.4

                            Comment


                            • #74
                              Am facut azi prima revizie (stepway easy r benzina), masina are putin peste 8200 km. Schimb ulei, filtru ulei, filtru aer si habitaclu + un reglaj la becul de la torpedou (ramanea aprins cu torpedo ul inchis) = 610 lei. Totodata, le-am spus de problema cu vibratiile si mi-au facut o "reprogramare" a soft ului cutiei, cica asta e prima solutie aplicata. Acum vad ca nu mai trepideaza dar sa vedem cat o tine "minunea"...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Politica de Securitate Google