Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Easy-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by ascomp View Post
    ca tot zic toti ca la masinile moderne nu e nevoie sa incalzesti masina pe loc, pleci si gata. Se pare ca nu e asa :-)
    eu n-am zis ca nu e nevoie, am zis ca este interzis de legislatie in unele tari europene

    Comment


    • #32
      Da, si a mea s-a oprit cand a fost ger prin Decembrie. O singura data. Acum ma uit la termometru cand pun contactul si daca este sub -5 dupa ce pornesc motorul ii dau 2-3 pedale aproape la 2000 rpm si o las sa coboare spre 1000 singura. Dar asta inseamna 15 secunde, hai poate 20.. nicidecum 2 minute mi se pare excesiv. Motorul este mic si trebuiesa “rupa” si el uleiul. Cateodata din obisnuinta ii dau o pedala si daca nu este ger, apoi o las sa coboare si aud ce reactie are motorul. Daca e ok il las inca vreo 15-20 secunde si pornesc pe manual. Daca nu, ii mai dau o pedala la un pic peste 2000 rpm.
      Sandero Stepway 0.9
      Clio Symbol 1.4

      Comment


      • #33
        Ce coincidență. Eu azi am trecut pe lângă un Citronel (Citroen pentru necunoscători) și omul tura mașina în parcare. Eu, sportiv, îmbrăcat ca la munte, mergeam pe jos prin viscol. Am trecut prin spatele lui și m-am uitat, din mers, la ce face. După vreo 5 secunde, l-a lăsat moale, la ralanti. Mă întreb dacă nu făcea exact manevra ta, Dorine.

        Eu am dCi manual. N-am avut niciodată probleme la plecarea în ger.

        Comment


        • #34
          cine au avut dacii si oltcituri inainte de 90 stiu despre ce este vorba :-)

          Comment


          • #35
            Pe vremea aia, la pornire trăgeai manual șocul. Acum e din soft, și acolo e problema.
            Ei, dar erau alte vremuri și alte probleme!
            Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

            Comment


            • #36
              Originally posted by Dorin_IF View Post
              Da, si a mea s-a oprit cand a fost ger prin Decembrie. O singura data. Acum ma uit la termometru cand pun contactul si daca este sub -5 dupa ce pornesc motorul ii dau 2-3 pedale aproape la 2000 rpm si o las sa coboare spre 1000 singura. Dar asta inseamna 15 secunde, hai poate 20.. nicidecum 2 minute mi se pare excesiv. Motorul este mic si trebuiesa “rupa” si el uleiul. Cateodata din obisnuinta ii dau o pedala si daca nu este ger, apoi o las sa coboare si aud ce reactie are motorul. Daca e ok il las inca vreo 15-20 secunde si pornesc pe manual. Daca nu, ii mai dau o pedala la un pic peste 2000 rpm.

              Eu am avut Sandero 1,6 MPI 90 CP. Cutie manuala. NICIODATA nu am avut probleme din astea cu el, pleca la cheie si la -28 de grade si fara sa dau pedale de acceleratie, fara sa tin frana apasata cand porneam motorul, etc.! Asa ca astea cu dat pedala, cu gadilat motorul sunt chestii care n-ar trebui facute in mod normal, e clar ca exista o problema! Deja regret ca am luat easy-r...trebuia sa-mi vad de treaba si sa iau cutie manuala, m-a mancat in XXXX. Asta e...
              Vad ca esti foarte atent cu turatia motorului. Pai eu la cateva zile dupa ce am luat o am scos o pe A1, si i-am dat 130 km la ora, turatia a ajuns si la 4500. Si asa, prin oras, la accelerare, mai ales cu motorul rece, am mai spus o, ca sa schimbe vitezele, mai ales din a 2 a in a 3 a ajunge la 4000 si peste. Schimba pe la 3000-3500. In modul manual nu am prea condus, am incercat de vreo doua ori, si am schimbat si la 5000 ca nu sunt obisnuit, acest motor TCe se tureaza f repede, cum apesi nitel mai mult acceleratia hop! sare de 3000 de ture. E adevarat ca am cam simtit miros de incins, de ars, cand o mai turez, sper sa nu se strice numai din atata lucru. In manual cica scrie ca nu trebuie s-o fortezi peste 3500 de ture in rodaj, cand am luat o la dealer mi-au spus ca rodajul e facut din fabrica. Ce vreau sa spun e ca nu poti mentine 3000 de ture mereu, e un motor mic, care se tureaza f repede si inevitabil sari de 3500 cand conduci si o calci, nu neaparat agresiv.
              Last edited by chitziman; 28 February 2018, 23:42.

              Comment


              • #37
                da, era cu socul, si daca il uitai tras dupa ce se incalzea se ineca motorul, pe urma a aparut socul automat la pedala


                Cred ca la Sandero astea noi cu automata ar trebui ca din soft sa se accelereze mai tare pana se incalzeste motorul sau sa ii dea mai mult aer la admisie

                Comment


                • #38
                  A mea are 9800 km și nu am avut până acum astfel de probleme cu ea. E adevărat că nu am activat niciodată ECO. Pornirea a intrat in reflex de nu mai știu când:
                  1. Pus contact 3" pentru amorsare pompă
                  2. Pornit motor
                  3. Pus centură
                  4. Semnalizare/asigurat plecare și luat din loc

                  De regulă nu stau pe loc. Azi am verificat actualizările la Navi și am pornit mașina rece. Turația de pornire a fost la 1200. După 4 min, fără fluctuații a coborăt la 800 stabil.
                  La fel mi se comportă și motorul de pe Corsa(tot trei cilindri).
                  Cred că de vină e softul pentru ECO, sau corpul clapetă trebuie curățat!
                  Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

                  Comment


                  • #39
                    Nu-mi dau seama ce motoare aveti, la mine cere motorul sa schimbi pe la 2000-2250rpm (ledul martian cere chiar mai repede), de unde scoateti schimbari de viteze la 3-4krpm?
                    Am trecut de 10k km parcursi si numai in cazuri speciale am depasit 4k rpm, (gen plecare de pe loc in forta) in rest pe la 3k rpm maxim, si am fost si pe autostrada, oras, drum judetean, iarna, vara, munte, mare... toate conditiile.

                    Comment


                    • #40
                      Ai cutie manuală. Dacă te uiți pe unde și când schimbă robotizata te ia cu amețeală!
                      Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

                      Comment


                      • #41
                        Cam asa! Schimba cum vrea ea

                        Comment


                        • #42
                          Subturarea si schimbarea la viteze/turatii mici nu face bine masinii. E vorba de turbina (depuneri) injectoare daca e cazul, forte de inertii mai mari la anumite componente. Sa mergi numai la turatii mici ca sa consume masina putin nu e o afacere buna pe tremen lung.

                          Si asta nu e legenda.

                          Comment


                          • #43
                            Pentru manuale:

                            Cel mai indicat mod de a folosi un motor atunci când dorim să avem rapoarte foarte bune consum/cost şi reparaţii/performanţe este utilizarea acestuia la limita minimă a regimului optim de turaţie. Ce înseamnă asta? Înseamnă să te obişnuieşti să schimbi treptele de viteză destul de repede în sus, fără a ţine motorul subturat (să înceapă să tremure), dar şi fără a-l tura excesiv.

                            Nu există o regulă general valabilă, pentru că zona „dulce” a fiecărui motor diferă de la o maşină la alta (în general oriunde între 1700 rpm şi un pic peste 2.500 rpm, în funcţie de o mulţime de factori - diesel / benzină / cilindree / motor aspirat sau cu turbină etc.). Trebuie să te înveţi să simţi această zonă, dar dacă vrei să vezi dacă mai poţi reduce consumul, poţi face următorul exerciţiu: încearcă să reduci conştient turaţia la care eşti obişnuit să schimbi, în trepte de câte 50 rpm şi vezi dacă mai ai loc de manevră - dacă motorul răspunde încă bine la turaţia la care este ţinut, atunci poţi păstra noul nivel mai coborât de turaţie. Dacă începe să dea semne că e subturat, revino pe palierul de turaţie de dinainte.
                            Ideea este să eviţi sprintul motorului în funcţionarea cu turbină unde va consuma bineînţeles mai mult şi să îl menţii în zona cuplului ideal, unde motorul dă cel mai bun randament.
                            Din discuțiile cu cei de la Mioveni și din practică, pentru motorul 0,9TCe schimb treapta la 2500-2600 rot/min, chiar dacă 90% din cuplu maxim e livrat de la 1650rot/min iar mașina merge brici!

                            Pentru Robotizată:

                            În M, poți face cele de mai sus.
                            În D, e diferență uriașă între softul proiectat și ce face mașina în trafic și departe de cele de mai sus!
                            Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by ascomp View Post
                              Si asta nu e legenda.
                              Asta cam asa e, am vazut si eu masini cu care s-a condus la consum... si numai economie nu au facut.

                              Mie-mi place sa schimb la 2250-2500, mi se pare ok "raspunsul" care primesc de la motorash. Martianul vrea, cum am zis mai inainte, mai repede, dar... numai la vale e ok

                              Daca primii 10k am facut cu un consum mediu de 6.1, acum dupa 500km (la 10500km) s-a stabilizat la 5.8, oare de unde vine diferenta. Acelasi stil de condus, acelasi conditii de trafic, ba mai mult, acu e iarna, e frig.

                              Comment


                              • #45
                                E mai dens aerul! Vezi cum trage și consumă motorul vara ziua și noaptea! E o diferență!
                                Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google