Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Top Speed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by ninjoaca View Post
    - problema mea sunt franele - de acolo o reduci destul de greu-
    Mie mi se pare ca are niste frane masina asta, atat la viteze mari,cat si la viteze mai mici. Niciodata n-am 'beneficiat' de toata eficienta franelor, chiar si pe zapada de anul acesta, cu tot cu cauciucuri de vara am reusit sa opresc destul de usor, ce-i drept de la viteze mici(max 40km/h).Am mai auzit ca ar conta si cauciucurile cu care este echipata masina pentru o franare mai eficienta, ale mele sunt cele din fabrica, Continental ContiEcoContact3. Cele mai 'violente' frane le-am avut pe zapada sau polei. De asemenea cum ai spus conteaza si masina detinuta inainte. Nu stiu ce frane are Alfa, dar e clar ca sunt incomparabile cu cele ale Daciei 1310(care am avut-o inainte).Oricum dupa mine,la aceasta masina franele sunt un punct forte.

    Ca sa nu fiu total off-topic:Sandelul meu a vazut maxim 140km/h, si aia cu A/C pornit si 3 persoane,la vreo 4000rpm, pe DN7, intre Arad si Pecica.Ceea ce mi-a placut la viteze peste 120km/h este ca sta mult mai bine dacat ma asteptam pe curbe.Chiar se pot lua curbele cu 120 lejer(am si bara stabilizatoare). Probabil cand ajung pe autostrada voi vedea si un 'top speed'. Oricum nu avem drumuri pentru asa ceva.
    Attached Files
    Last edited by megyes raul; 8 May 2012, 23:41.

    Comment


    • #32
      175 am reusit si eu pe autostrada in germania, dar cand am vazut cu ce viteza scad liniile la benzina, m-am calmat.

      Comment


      • #33
        @megyes raul: eu am un stil de condus putin mai sportiv sa ii spunem - pt ca agresiv suna urat - am fost pus de cateva ori in situatia de a folosi franele la maximum - inclusiv absa - asta si in oras si in afara lui si mai ales vara. Atunci imi place sa o calc pt ca stiu ca am derenta; numai ca.... cateodata parca vroaim sa o opresc cu cativa metri mai devreme. Oricum am spus si o mai spun - calitate-pret, este o masina jos palaria.
        La tine pe la 130 - 140 km/ora nu tremura tabla de pe plafon?

        @bogdan_cj: papa sacacul ca este mic si vrea sa creasca mare

        Sper sa fiu iertat de moderatori, dar va rog sa imi permiteti sa postez 2 poze cu fosta mea - White Lady....
        Attached Files

        Comment


        • #34
          172km/h pe GPS fara AC, singur in masina!
          Am pastrat log-ul pentru posteritate!
          Probabil in bord arata 180 dar nu-mi luam ochii de la drum, erau lipiti de parbriz!
          Sta chiar bine pe drum, totusi era drept si ...usor in panta (probabil cu vant din spate).
          Apropo de modul in care se ajunge la 170, Sandilica 1.4 are cuplul maxim pe la 3000 RPM.
          Am vazut mai demult intr-o emisiune auto (aia cu Stig) ca daca vrei sa schimb vitezele eficient pentru viteza, trebuie cand schimbi sa ramai in zona de cuplu maxim.
          In cazul nostru, ajungi frumos la 4000 si cand schimbi "cade" la 3000 urci iar la 4000, schimbi... si tot asa!
          Merge un pic... altfel!
          Ca ajungi la un moment dat sa cauti treapta a 6-a, e alta poveste.

          PS Pentru curatat injectoare treptele se schimba la 5000 RPM

          Comment


          • #35
            bai,dar curajosi mai sunteti!

            Comment


            • #36
              Originally posted by ninjoaca View Post
              @megyes raul: La tine pe la 130 - 140 km/ora nu tremura tabla de pe plafon?
              Din pacate tabla de pe plafon se arcuieste si cand sterg tavanul dupa spalare sau ceara, la viteze mari nu am auzit vibratii ale tavanului(face motorul destula galagie la 130-140km/h), dar nu este exclus nimic la cat de groasa este tabla din care e facut. Se arcuieste si cand umblu la antena. .

              Motorul D4F are cuplul maxim la 4250rpm, deci daca se schimba viteza la 5000rpm,cade la 4000rpm, deci motorul ramane la turatia de cuplu maxim si se curata si injectoarele, deci impusc 2 iepuri odata., asta ca sa nu fiu

              Comment


              • #37
                Sa fiu si eu in randul lumii .... :P
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  Si eu am reusit 175 km/h si cred ca se mai ducea pana in 180 km/h - 185 km/h (4 persoane in masina si fara bagaje - aprox 300 kg toti adunati), dar a trebuit sa franez pt ca aveam trafic in fata. (pe autostrada catre Budeapesta)

                  Promit ca data viitoare sa ii dau pana nu mai poate - sunt ft curios cat poate sa duca.

                  Confirm inca odata ca tabla de pe plafon tremura de la 130 km/h in sus, iar dupa 160 km/h nu se mai aude asa rau.

                  Comment


                  • #39
                    cum a ajuns ma turometrul ala al tau la 5000!!!! ca la mine nu trece de 4500( 160 km/h)
                    -fara-

                    Comment


                    • #40
                      Pai el are 170 km/h nu 160 km/h. Este ceva normal sa ii urce turatiile.

                      Comment


                      • #41
                        ajunge si la 5500 ....si pe la 6000 intra in limitare....stii sunetu ala..vuu tu tu tu tu si acolo deja pierzi puterea n-are rost s-o calci pana acolo

                        Comment


                        • #42
                          pai tocmai asta e ideea. ca a mea nu urca peste 4500 de ture nici sa o impingi de la spate..si de aia nu prinde mai mult de 160...
                          tudor@ vorbeam de viteza a 5-a..arata-mi tu limitare la treapta 5...
                          -fara-

                          Comment


                          • #43
                            Eu nu am incercat sa ajung la limitare in a 5-a dar rponit sa incerc - in 1,2,3,4(cred) am reusit sa decuplez injectia.

                            Vedem la un nou test cand voi mai ajunge pe autostrada - nu prea avem drumuri pt asa ceva si Sandelu` se intinde destul de greu.

                            Comment


                            • #44
                              @ Spanu - eu ziceam in general...normal ca nu ajunge in a 5 a la limitare :P

                              Comment


                              • #45
                                salut baieti! sunt nou pe sandero, am luat-o second hand, (pentru atat am avut bani)este din 2008 si are in jur de 10.000 km, am fost pe autostrada dupa ce i-am schimbat uleiul si filtrele sa-i fac un test de viteza dar mai mult de 131 km/h nu a vrut, cu pedala la blana, credeti ca sunt ceva probleme la motor? Am citit la cativa dintre voi ca a-ti atins si chiar depasit 161, ....pareri, ceva?

                                Originally posted by megyes raul View Post
                                Mai mult de140km/h n-am mers cu Sandero. Consider ca nu avem drumuri pentru asa viteze, acesta fiind un motiv pentru care am si optat pentru un motor asa mic, pe langa consum, taxe mai mici si altele. Acum se face autostrada Arad-Nadlac si atunci sper sa pot testa un Top Speed cu 1.2 16v.
                                Last edited by Dan Ghita; 30 October 2018, 18:42. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google