Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Bara stabilizatoare la 1,4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    mda..nu se mai merita..stresul si cu bara stabilizatoare...eu pana ajung la service..merg cu muzica tare ca innebunesc de tot cand aud zgomotul acela la arcuri

    Comment


    • #47
      mai eu nu doresc la nimeni! nici tie bunicutzo! pe mine sincer ma deranjaza si chiar destul de tare zgomotele. ai sa fim seriosi ca e masina 9 mai!..nu are voie macar 20000 sa faca urit!
      am fost prima data in service, la cineva pe care mi-a fost recomandat (e baiat bun am un coleg cu o solenza care merge la el de 6 ani), dar problema pare ca e din fabrica. solutia cu vazelina am ales-o impreuna si e de compromis. si mai stii ceva? acuma parca suna mai tare.
      scuza-ma si tu, dar tu cind ti-ai luat masina ti-au dat-o sa o probezi vreo luna, sa o studiezi si apoi sa te hotarasti?
      sa te uti odata de curiozitate si tu daca ai ocazia sa vezi. vei constata ca stau piesele fier pe fier! ..arc pa taler. eu cred ca e de aici. tie ti se pare normal? a cui e vina aici?....cred ca nici macar nu merita sa punem problema asa!
      din cite imi aduc aminte la fostul 1300 vechi de 31 de ani, pe care l-am forjat in mare parte pe drumuri forestiere arcurile erau invelite in ceva protectie. masina aia cit am avut-o eu 8 ani nu batut nimic pe ea si la RAR am fost fara sa ii fac nimic si am trecut din prima cind am mostenit-o. si i-am dat cit a putut. mi s-a rupt sufletu' cind am dat-o (cu piese sigilate) la remat.sandero am ales tocmai pentru garda la sol si spatiul relativ maricel si ca mi-a placut. motorul a fost prima chestie care nu mi-a placut la test drive.
      dar na! nu se poate sa nu faci compromisuri.
      in alta ordine de idei intrebam sa aflu daca cineva are o solutie reala ( e foarte simplu sa vorbim..si io is mare povestitor) si a mai patit ca sa stiu cum sa rezolv mai repede!..asa ma pot abona ca si "THE ONE" la service si imi distrug aia masina singuri si ma scap.asa e la noi! cind a ajuns careva sa puna pe masina cheia e gata! (asta e valabil in toate service-urile nu numai la Dacia)
      revenind, vorba lui chitziman! bagati muzica sa nu se mai auda! ..glumesc!

      hai noroc....ca va cunosc!

      Comment


      • #48
        Sincer, habar nu am cum trebuie sa stea arcurile pe taler, eu spun doar atat: daca eu as fi fost in locul tau, as fi facut un scandal monstru la service, daca mi-ar fi venit nea gica mecanicu' lu' peste sa-mi puna vaselina pe taleri.
        Daca e o problema de fabricatie, trebuie sa vina o comisie de la Pitesti si sa ia la puricat masina.

        Eu am masina de pe 4 iunie si slava domnului ca nu scartaie, nu bate nimic la ea...dar asta spun, si daca ar fi ceva deranjant, as inrosi zilnic cu telefoane si mail-uri VC-ul.

        ps. chiar acum vin de la dealerul dacia, am fost dupa cardul de garantie extinsa...si unul dintre dealeri, care e vecin cu mine, mi-a spus confidential ca de la 1 august nu au vandut nici o dacie; iar de cand a aparut sandero si logan cu 1.2 16V nu au vandut nici macar o bucata....asta e...criza se simte, si e abia inceputul zic eu.

        Comment


        • #49
          probabil ca o sa ajung la comisia aia. acuma am drumuri si nu prea am timp. azi plec 500 km spre sud, linga Dunare, apoi merg in concediu. sa vad ce raspund si meseriasii de la VC (cind or sa raspunda). sa stii ca nici la mine nu a facut 1 luna jumate nimic. dupa ce am luat ceva drumuri mai rele a inceput usor, dupa aia 1000 de rodaj si dupa inca vreo mie si ceva. in weekend am fost in alba pe drumuri forestiere grele pot spune..sa stiti ca se comporta exemplar masina si nu am dat jos niciodata. asta e grozav.
          cu criza asa pare si la cluj. cind am fost eu in februarie-martie sa o comand gemea show-roomu' de lume si aveau aia brate de contracte. acuma era pustiu. nu am vazut nici stepway expus macar. sa speram ca e din cauza concediilor si ca trece odata si criza asta stupida si artificiala. bafta!

          Comment


          • #50
            Nu va mai impacientati pentru orice zgomot atata timp cat este in garantie, daca face din ce in ce mai rau cu atat mai bine, pana la urma va ceda si problema va fi depistata mult mai usor, parerea mea. Normal nu trebuie sa faca niciun fel de zgomot, acum mai depinde si de drumurile folosite.

            Comment


            • #51
              problema e ca nu prea gasesti drumuri bune in tara asta. oriunde ai merge nu exista sa nu fie zeci de km de drum rau.am fost acuma cluj-hateg-tg jiu craiova-bechet si sunt portiuni atita de rele ca simti ca ti se dezmembreaza masina.

              Comment


              • #52
                bara stabilizatoare de pe logan s-o fi potrivind pe sandero? sunt multi care vand piese de la masini dezmembrate. ma bate gandul sa cumpar o bara stabilizatoare de la ei. ce imi recomandati?(in reprezentanta e 10 milioane)poate o scot la 5.
                Unde nu trebuie sa fie lovita masina ca bara sa fie buna?
                -fara-

                Comment


                • #53
                  Ca sa nu fie afectata bara stabilizatoare masina ar trebui sa fie lovita in spate sau sa nu se fi dat peste cap. Desi bara asta e dintr-un otel foarte dur, care daca e afectat se rupe (la R5-ul pe care l-am avut s-a rupt bara din cauza gropilor). Asa ca nu vei vedea bara stramba ci doar rupta. Legat de sistem de prindere: daca o iei noua, are bucsele gata fixate, asa ca nu e greu de vazut cam cum se centreaza. Daca nu sunt gaurile de prindere pe sasiu.... mai bine nu pune.
                  Nu stiu insa daca Sandero are intr-adevar bara stabilizatoare atata vreme cat ansamblul este pseudo-McPherson.....
                  Andrei N.Popa
                  www.andriipopa.rosigpic

                  Comment


                  • #54
                    discutia asta parca s-a mai purtat odata...sunt unele masini care au din fabrica asa ceva, altele nu la fel ca si telescoapele pe gaz. Eu din cate stiu, mai bine spun din ce mi-au spus cei de la service am bara dar nu stiu daca telescoapele sunt pe gaz sau ulei...Oricum e bine sa ai acea bara si pot spune ca isi merita banii.

                    Comment


                    • #55
                      eu am dat masina peste cap si n-a fost afecatat bara stabilizatoare. nici daca sari santuri nu se indoaie. si se potriveste de pe logan, normal, ca doar sunt aceleasi punti pe ambele masini.
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • #56
                        multumesc de raspunsuri. eu am gaurile in sasiu. lipseste doar bara.
                        p.s. la magazine de piese auto se gaseste?
                        -fara-

                        Comment


                        • #57
                          Uite ce am gasit la un site recomandat de Seba (parca).Acum ramane de vazut-intrebat daca tot ansamblul costa atat,sau piesa cu piesa.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #58
                            Rectific,siteul a fost recomandat de catre blackufo,pe loganclub.

                            Comment


                            • #59
                              si culmea ca sunt prieten cu blakufo.o sa vb cu el si va anunt.

                              p.s. bara stabilizatoare la dacia e vreo 3 milioane. restul pana la 9 sunt celelalte piese.(capete, bride de prindere...)
                              -fara-

                              Comment


                              • #60
                                spanule, rogu-te spune-mi si mie unde trebui sa ma uit pt locasurile (gaurile) alea de prindere sa vad daca le am. si eu mi-as pune bara. multzam.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google