Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei

    Salutare tuturor.
    Am si eu o mica nelamurile referitor la ulei. Cand am achizitionat un tanar sandero acum 2 luni cel de la reprezentanta mi-a aratat cum arata uleiul - era putin galbui aproape transparent.
    Dupa 2500 km, in aceasta dimineata, m-am uitat din pura curiozitate la ulei ca sa constat ca era aproape negreu.
    E firesc ca dupa aceasta distanta sa aibe o asemenea culoare?
    Tin sa precizez ca nu conduc sportiv - am tinut cont de sugestiile celor de la reprezentanta referitoare la rodaj.

  • #2
    mergi mult in oras? la ce turatii schimbi vitezele? care e turatia cea mai folosita cand mergi cu masina si-n ce treapta de viteza? nu ai becuri aprinse in bord? in mod normal atunci cand faci schimbul de ulei, e ok sa fie negricios. nu stiu la 2500km cum era, la mine dupa 5000 s-a innegrit si asa a ramas, nu s-a mai inchis la culoare pana la 15000km cand l-am schimbat
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #3
      Eu cred ca fiind primul ulei ii normal sa ia culoare mai repede ca si unul schimbat dupa 20000 km.

      Comment


      • #4
        Primii 700km i-am facut prin oras; in general trec la treapta urmatoare cand turatie e intre 1500-2500; becuri nu.
        Am mai intrebat in stanga si in dreapta...m-am uitat cu un amic care are 3000 si la el e transparent uleiul-putin maroniu

        Comment


        • #5
          Eu am ~2500 (75% facuti in oras) iar uleiul e maroniu.
          Nu este galbui dar nici negru.

          Comment


          • #6
            nu mai schimba sub 2500rpm, ca nu-i motor diesel si nici economie de benzina nu faci mergand subturat. mai mult chinui motorul...doar il umpli de calamina.
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #7
              Azi m-am uitat la nivelul si culoarea uleiului. Nivelul este undeva la 3-4 mm sub nivelul maxim de pe joja iar culoarea este maron deschis. Am 9000 de km.

              Comment


              • #8
                la 7700 km, mers in general normal, la 2500 - 2700, schimbat la 3000, dar cateodata si 4500 - 5500 rpm (cativa km pe saptamana, pt "intretinere") - nivelul uleiului este FIX la maximum, si este maroniu - inchis.

                Comment


                • #9
                  Schimb de ulei

                  Salut!
                  Mi s-a pus pata sa schimb uleiul la un Sandero 1,4 MPI desi am parcurs doar 10.000 Km.
                  In carnetul de intretinere scrie ca trebuie sa ma prezint la revizie la 20.000 Km sau la un an.
                  Intrebarea mea este urmatoarea: pot sa fac un schimb de ulei la 10.000 km la un alt service decat cel agreat de Dacia fara a-mi pierde garantia?
                  Merci.
                  Je

                  Comment


                  • #10
                    NU. (minim 10 caractere)

                    Comment


                    • #11
                      Vin si eu cu o intrebare: ce reprezinta cifra de dinaintea lui w si cea de dupa? de ex 5W30, ca din asta mi-au pus cei de la reprezentanta la prima revizie. (cca 11000 km si un an de cind o birjaresc). anticipat pt raspuns.

                      Comment


                      • #12
                        Vezi aici la sectiunea "Multi-grade"
                        W' is for Winter
                        The second number, 30, means that the viscosity...

                        Comment


                        • #13
                          Am hotărât ca la schimbul de ulei care îl voi face în curând, să folosesc ulei Mobil 1 5W-30, dar sunt într-o oarecare dilemă, pentru că sunt 2 sortimente: Mobil 1 ESP Formula 5W-30 (norma ACEA C2/C3, A3/B3/B4 şi A5/B5, dar la norma ACEA A5/B5 se recomandă testare) şi Mobil 1 SuperSyn 5W-30 (norma A1/B1, A5/B5).
                          Citind specificațiile celor 2 sortimente şi ţinând seama că Dacia recomandă ulei norma ACEA A3/B4 sau ACEA A5/B5 eu înclin spre Mobil 1 ESP Formula 5W-30.
                          Voi ce părere aveţi?
                          Mama proştilor este mereu gravidă!

                          Comment


                          • #14
                            unul e sisntetic si altul semisintetic. poti baga de ambele, numai sa nu le amesteci. mai ales ca nu cred ca participi la competitii, formula e ok. de fapt, poti sa-l bagi pe cel mai ieftin, ca pana la urma si dacia oil e un ulei decent, pt un motor decent, la un mers decent.
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #15
                              Mulţumesc pentru răspuns, colegule Seba!
                              Mama proştilor este mereu gravidă!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google