Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Tips And Tricks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips And Tricks

    Sper ca am nimerit bine unde sa scriu. M-am uitat destul de bine zic eu si nu am gasit pe aici un thread asemanator. Cred ca ar fii bine atat pentru bunuzarul nostru dar si pentru masinile noastre sa impartasim micile asa zise smecherii, rapide si ieftine pe care fiecare le stim, in ceea ce priveste intretinerea pe termen lung sau chiar in cazurile nefericite remedierea problemelor.
    Prima idee o am eu si anume intretinerea bordului si a chederelor ce inconjoara geamurile atat pe afara cat si pe dinauntru. Din ceea ce stiu eu chederele de la geamuri sunt cele mai expuse, mai ales vara cand temperatura din masina trece de 60 de grade. O solutie destul de ieftina zic eu pentru ele dar si pentru bord ey folosesc burete cu silicon de pantofi. COsta aproximativ 1 Ron si se poate procura din supermarketuri. Din experieta va sfatuiesc sa ii indepartati carcasa aceea din plastic , exista riscul ca in spatiile stramte sa zgariati bordul, oricum il dati o singura data pe toata masina.Atasez si o poza cu produsul.Sa nu va induca in eroare poza este silicon incolor. Mai asteptam si alte idei.
    Attached Files

  • #2
    Pentru chedere exista solutii dedicate in tratarea lor.
    Pentru bord eu folosesc doar apa.
    Vara protejez bordul cu un parasolar.Siliconul ala nu imi face decat impresia ca aduna mai bine praful.Daca ar fi fost bord de piele da...dar bordul fiind de plastic acel silicon il dai doar pentru look.
    Parerea mea.

    Comment


    • #3
      Daca tineti neaparat o sa revin si cu poze reale .

      Comment


      • #4
        Poti pune poze...chiar e indicat.

        Comment


        • #5
          Interesanta idea lui 3VIL cu Tips & Tricks.

          Siliconul face bordul sa luceasca destul de mult(se reflecta in parbriz),recomand stergerea bordului cu o laveta de microfibra dupa aplicarea siliconului.

          Pentru bord folosesc Sonax TiefenPfleger SeidenMatt care mai nou se numeste Sonax Trim Protector Protector Total,o emulsie laptoasa ce lasa un aspect mat satinat,cu un miros placut,discret.

          Cateodata aplic Armor All Protectant SemiMatt,tot emulsie,dar care lasa un aspect mai lucios decat Sonax.Nu are miros.

          SmartDressing se prezinta sub forma de crema,din pacate nu prea este compatibil cu plasticul de pe bordul Sandero-ului.Am aplicat cu un aplicator din burete si am sters cu laveta microfibra ca si in cazul celorlalte produse,dar in unele zone bordul a ramas mat,uscat de parca n-as fi dat cu nimic,iar in alte zone satinat.Miroase bine.

          Pentru chedere interioare si exterioare folosesc Sonax GummiPfleger,se prezinta sub forma de solutie.Ca sa fiu sincer,nu este ceva extraordinar,face cam acelasi lucru ca si solutiile de bord de la Sonax si Armor All.

          Sonax Plastic Restorer il cumparasem pentru stripping-uri,dupa aplicare raman negre,dar necesita atentie la aplicare:substanta aplicata trebuie sa fie bine dozata si intinsa uniform altfel raman dare,urme...
          Attached Files

          Comment


          • #6
            tare asta...de la siliconul de 1 leu....hihiho

            Comment


            • #7
              Eu folosesc silicon de la Continental (cel folosit si in fabrica), efectul este peste asteptarile mele - nu face bordul sa staluceasca, nu aduna praf, nu are tot felul de mirosuri, etc.

              Foarte multumit de probus - mi-l aduce un prieten, iar pentru aplicarea lui pe bord trebuie diluat 50% - 50% cu apa. Pe cauciucuri se aplica exact asa cum este fara a fi diluat.

              Daca cineva din Timisoara este curios sa testeze asa ceva ii pot da gratis 100 - 150 ml. (spun gratis deaorece eu il cumpar la bidoane de 5l)

              Comment


              • #8
                Eu folosesc pe plasticarie si in special pe cauciuc o solutie speciala americana UV Tech destul de scumpa 60 ml face 20 de lei. Nu este deloc un silicon, intra in cauciuc efectiv si hraneste materialul. Ii da un luciu de nou peste tot ce dau si tine mult si bine. Scrie pe flacon ca merge la masina, corturi, barci pneumatice, tot ce tine de degradare expunere la soare. Merge si peste vopsea, ii da un luciu si aluneca de nu se poate. Am incercat si pe jenti si este OK. Cauciucul are si o moliciune dupa ce se imbiba bine cu substanta. De exemplu la lamela exterioara de la usa, las geamul in jos protejez spatele putin si dau cu spray peste. Lustruiesc si gata. Cand dau pe tabla am o problema cu pisicile ca aluneca la urcare si coborare si tind sa-si infiga ghearele mai bine in vopsea. D-asta am si ceruita in straturi mai multe si apoi am dat cu un luciu de la TurtleWax.

                Comment


                • #9
                  Prima mata ce o vad la mine pe masina

                  Comment


                  • #10
                    Salutare. Se aproprie prima revizie si am o mica intreabare in legatura cu uleiul. Ce ulei recomandati pentru motorul 1.6? Ma gandeam Mobil Super 3000 5W-40 ....

                    Comment


                    • #11
                      Castrol 5w30 depinde si cati km are masina!

                      Comment


                      • #12
                        Tot mobil super 3000 5w40 folosesc si eu si e foarte ok. Si la fabia tot uleiul asta il foloseam. Oricum, orice ulei e mai bun ca Dacia Oil.

                        Comment


                        • #13
                          Elf Evolution 5w40...in niciun caz Mobil 3000...mai bine dai si iei Mobil 1. adevarat
                          -fara-

                          Comment


                          • #14
                            elf 5w30 sxr evolution

                            Comment


                            • #15
                              resetat de 2 ori CB in mers pe autostrada la 120 km/h : surpriza 7.5l/100km

                              schimbat buji(aveau 43000km si erau de no-name-uri) resetat cb de 2 ori in mers la 120 km/h. surpriza consum de 6l/100km.

                              am mers apoi toata autostrada cu 100 km/h. cand am ajuns la intrare in Bucuresti, consum aveam 5.1.

                              DECI Schimbati-va bujiile daca au peste 30-35k
                              -fara-

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google