Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Curse, Raliuri, GP...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curse, Raliuri, GP...

    Asa cum am promis, se deschide topicul celor pasionati de cursele auto/moto/navo... Ca sunt liniute, mari premii, raliuri, evenimente, aici le discutam pe toate. Ca prim subiect de discutie, va propun fimuletul din semnatura. Pt cei pasionati de raliuri in general, cea mai spectaculoasa si cea mai controversata fila din istoria a ceea ce numim azi "wrc": grupa B.
    Cele mai pure masini de raliu construite vreodata...
    Pt cei neinitiati, cateva date despre masinile respective: in primul rand, jucatorii "mari" - Audi SportQuattro S1, Renault 5 Maxi Turbo, Peugeot 205 T16, Lancia Delta S4 (nu confundati cu Integrale, aia e alta masina), Lancia 037 Rally (una din cele mai bune masini pt raliuri pe asfalt construite vreodata), Ford RS200, Mazda RX7, Toyota Celica TwinCam, MG Metro 6R4, Opel Manta...
    La capitolul performante, cel mai mic motor il avea R5, 1400cmc, putea dezvolta undeva la 400CP, apoi urmau motoarele de 1800cmc de 550CP, 2100cmc de 650CP...astea erau turbo; aspiratele aveau 2500cmc L6 si 300CP (Manta) si 3000cmc V6 si 450CP (6R4).
    Prima suta de km/h era luata in 2.3-2.8 secunde. mai grav e ca reuseau timpii aia pe pietris, nu pe asfalt ca idee, in 1986, pe un circuit de macadam de lungimea unuia de formula1, masinile de grupa B au fost cu doar 4 secunde mai lente decat monoposturile pe circuitul de asfalt. pusa pe circuitul de la Estoril intr-un show demonstrativ, Lancia Delta S4 a scos un timp ce ar fi calificat-o pe a 5-a pozitie a grilei de start in MP de F1. Ayrton Senna a scos pole cu 1:16.8 si Toivonen a reusit 1:18.1.
    Last edited by Seba; 31 December 2008, 02:26.
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

  • #2
    mult zgomot pt nimic
    ati cerut topic de motorsport, il aveti...unde-s posturile?
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #3
      uneori ma intreb daca nu era audi oare in cat timp se ajungea la ideea de 4x4 .....parerea mea este ca mai demult erau mai interesante cursele pentru ca era doar masina si soferul...acum sunt o gramada de sisteme care ajuta soferul, dar nu mai este concurenta intre soferi ci intre marci. Cu cat ai o masina mai sofisticata ( chipuri, computer...)..imi place mai mult ce a fost..
      Last edited by need for speed; 15 January 2009, 20:12.

      Comment


      • #4
        la mai multi ne palce ce-a fost decat ce-i acum. poate in 2 ani, cand o sa fie masinile din irc in campionatul mondial, atunci o sa fie mai frumos. masini mai simple, egale ca valoare, piloti egali ca valoare...uita-te in clasamentul irc sa vezi ce "amestecat" au castigat aia. apropo de coloristica din clasamentul irc, Jarko Mietinen, campionul Romaniei, a participat la ultima etapa de IRC si a castigat-o. e pe locul 10 in clasamentul general cu 10p dintr-o participare, in fata unor Dani Sola, Manfred Stohl...
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #5
          de exemplu, imi plac mult cursele pe gheata. Anul trecut am vazut campionatul mondial unde Kia a castigat nu datorita masinii, ci datorita soferului. Masinile sunt de serie, evident echpate cu roti speciale, dar nu am auzit sa se vorbeasca de sisteme sofisticate...nu exista monopol ca in F1, sau costructor superior ca in WRC...

          Comment


          • #6
            La alea pe gheata intr-adevar conteaza pilotul.Unii pleaca de pe loc cu viteza intai,in timp ce altii cu a doua.e diferenta de stil....care face totul.Alain Prost era unul dintre cei care plecau cu a doua de pe loc.Ma uitam la el...cata eleganta si usurinta in miscare,in timp ce mika salo "dansa" mai mult cu volanul.Diferenta nu era mare intre ei,dar era.
            Nu vorbeste nimeni despre Dakar?E si lume de la noi acolo.... cu motociclete ce-i drept.Ma intreb de ce nu se baga si niste pasionati cu bani si la sectiunea "cars".
            Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

            Comment


            • #7
              ca ai adus vorba de dakar, chiar voaim sa aflu daca stie cineva rezultatele finale. a fost ultima zi daca nu ma insel. cu o motocicleta e mult mai usor si mai ieftin decat cu o masina. care crezi ca e bugetul sa "te dai" cum scrie "la acrte" in competitii de genul dakar series? ca si cum ai participa la campionatul mondial de raliuri. o echipa de uzina foloseste cutii de viteze ce costa spre suta de mii de euro. stii tu vreun roman care sa dea banii aia doar ca sa se dea la raliu? la cat de promovat e motorsportul in tara asta, cred ca se desfiinteaza dakarul cand se va trezi primul roman sa se inscrie acolo...
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #8
                au fost inscrisi si de ai nostri in dakar

                Comment


                • #9
                  vor mai trece ani buni pana va ajunge vreo echipa romaneasca acolo, dar nimic nu e imposibil. La drift avem un campion, pe Tengu..daca nu ma insel a fost difuzata finala..si acolo ai nevoie de bani ca sa participi si uite ca e a reusit.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Seba View Post
                    ca ai adus vorba de dakar, chiar voaim sa aflu daca stie cineva rezultatele finale. a fost ultima zi daca nu ma insel. cu o motocicleta e mult mai usor si mai ieftin decat cu o masina. care crezi ca e bugetul sa "te dai" cum scrie "la acrte" in competitii de genul dakar series? ca si cum ai participa la campionatul mondial de raliuri. o echipa de uzina foloseste cutii de viteze ce costa spre suta de mii de euro. stii tu vreun roman care sa dea banii aia doar ca sa se dea la raliu? la cat de promovat e motorsportul in tara asta, cred ca se desfiinteaza dakarul cand se va trezi primul roman sa se inscrie acolo...
                    Parca un concurent a si murit in ceva accident cu motocicleta in concurs.
                    Scuzati absenta indelungata. I'm back

                    Comment


                    • #11
                      Da, din pacate au fost si victime in aceasta ultima editie a Dakar-ului...ma rog, impropriu spus "dakar", ca a fost in america de sud.
                      Una peset alta, s-a terminat, iar castigatorii sunt: Marc Coma - KTM, la motociclete; Giniel de Villiers - VW Tuareg, la masini si Firdaus Kabirov - Kamaz, la camioane. Felicitari lor si tuturor care au terminat raidul, tarana usoara celor care n-au dus-o pana la capat...

                      LE: Miercuri incepe prima etapa din sezonul 2009 IRC. pt prima data pasionatii pot vedea live o speciala de raliu pe eurosport. programul transmisiunilor eurosport il gasiti aici. pacat ca nu se mai tine celebra trecere de noapte pe Col de Turini...dar vedem trecerea pe zi pe una din cele mai spectaculoase speciale ale raliului Monte Carlo, daca nu cumva cea mai spectaculoasa. WRC-ul nu mai are in program raliul Monte Carlo, asa ca daca vreti sa vedeti ceva calumea, acum e momentul sa va uitati. detalii despre prima etapa din IRC, gasiti aici
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • #12
                        Va incepe F1.. de abia astept.Am inteles ca sunt probleme cu pista din Dubai. Nu am avut timp sa citesc reportajul, dar am sa o fac zilele astea si va spun si motivul

                        Comment


                        • #13
                          bate vantul nisip pe pista si-o face "slippery" pe 22 sau 29 martie incepe sezonul in australia, aseara m-am uitat in autoshow dar nu mai tin minte
                          partea buna e ca in 15 martie incepe campionatul judetean de automobilism timis si apoi vin nationalul si vtm-urile de la resita de-abia astept...
                          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                          Comment


                          • #14
                            am auzit si eu de vtm-uri. Poate reusesc sa ajung si eu pe acolo anul asta.

                            Comment


                            • #15
                              poate ne vedem aici eu sigur merg latoate etapele de la resita, fie vtm, fie nationalul de raliuri.
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google